مکان های تفریحی مشهد برای جوانان

مکان های تفریحی در مشهد از مکان های تفریحی لوکس تا مکان های تفریحی رایگان متفاوت است. تنوع این مکان ها به شما این امکان را می دهد که بهترین تفریحات مشهد را انتخاب کنید. در این مقاله سایت گردشی تاپ با معرفی و بررسی بهترین مکان های توریستی مشهد همراه ما باشید.
گردشگری
پارک وتر (پارک تفریحی سرپوشیده مشهد)

گردشگری

پارک آبی مشهد یکی از اماکن تفریحی مشهد است که دارای فضاهای مجزا برای بانوان، آقایان و کودکان است که تفریح ​​و سرگرمی خانوادگی را برای جوانان فراهم می کند. شما می توانید از بین پارک های آبی مانند سرزمین امواج آبی و امواج بزرگ انتخاب کنید.

همچنین این پارک ها از بهترین مراکز تفریحی مشهد در فصول بهار، زمستان، پاییز و تابستان هستند. این بدان معناست که شما می توانید یک حساب جداگانه برای هر چهار فصل باز کنید. نام، آدرس و امکانات هر پارک آبی در جدول زیر آمده است.

باشگاه پینت بال مشهد

از مکان های جالب مشهد می توان به باشگاه های پینت بال اشاره کرد که برای تفریح ​​خانواده و جوانان ایده آل به حساب می آیند. اکثر مراکز پینت بال دارای تجهیزات زیادی هستند، بنابراین می توانید خیالتان راحت باشد.

گروه های اسب سواری برای گذراندن تعطیلات مفرح در مشهد

از آنجایی که باشگاه های رانندگی گران هستند، به عنوان مهمانی های مجلل در مشهد دیده می شوند. با توجه به قیمت بالای تفریحات در مشهد، می بینید که افراد زیادی به این نوع تفریحات علاقه مند هستند.

بهترین تفرجگاه های مشهد طبیعت و پارک ها هستند

برای تفریح ​​در مشهد کجا برویم؟ اگر از جمله افرادی هستید که طبیعت گردی را نوعی فعالیت تفریحی می دانید، پارک ها و طبیعت شهر مشهد مکان مناسبی برای تفریح ​​شما هستند. در ادامه هر یک از تفرجگاه های مشهد معرفی و به اختصار بررسی شده است تا بتوانید سفر خوبی در این شهر داشته باشید.

پخش نشود

طرقبه مشهد بهترین مکان برای گذراندن وقت در این شهر است. آب و هوای خوبی دارد و برای طبیعت گردی مناسب است.

شهر طرقبه مشهد برای تفریح ​​آخر هفته عالی است و مکان های گردشگری و تفریحی زیادی دارد. یکی از جاذبه های طرقبه، شهربازی ها است. در این باغ های بزرگ که اغلب خصوصی هستند، می توانید در تابستان میوه هایی مانند سیب و گیلاس بچینید. در زمستان می توانید از این محوطه باغ برای آتش گرفتن از درختان استفاده کنید.

در کنار شهربازی ها، چشمه های آب شیرین تورگابا از مکان های تفریحی مشهد هستند که برای پیک نیک های خانوادگی یا تفریح ​​با دوستان بسیار مناسب هستند.

آبشار احمد

آبشار احلامد را می توان در لیست تفریحات با دوستان و مکان های تفریحی خارج از شهر مشهد و 15 کیلومتری شهر چنار قرار داد. همچنین آبشار احمد یک جاذبه رایگان در مشهد است

این آبشار در روستایی به همین نام قرار دارد. برای رسیدن به آبشار اخلمد باید از مرکز روستا تا آبشار پیاده روی کرد. در طول مسیر می توانید تخت های قرار گرفته روی آب و رستوران هایی در کنار آن ها را ببینید که آماده پذیرایی از گردشگران هستند. در صورت تمایل می توانید حتی لوازم مرغ آتشی را به همراه داشته باشید و پس از جمع آوری هیزم و روشن کردن آتش از جمع خانوادگی لذت ببرید.

پارک ملی

اگر به دنبال «جالب ترین مکان مشهد» هستید، به باغ ملی بروید. باغ ملی که یکی از جاذبه های مشهد به شمار می رود، یک منطقه تفریحی نیز محسوب می شود. یکی از مهم ترین دلایل قرار گرفتن باغ ملی در فهرست مکان های دیدنی مشهد وجود کانال باستانی رکن آباد است.

ناگفته نماند که باغ ملی یکی از مکان های تفریحی کودکان در مشهد است زیرا بخشی از این پارک برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است. این باغ 24 ساعته باز است و برای همه قابل دسترسی است.

پارک ملت (تفریح ​​خانوادگی)

به گفته ساکنان مشهد، پارک فلیک یا همان پارک ملت یکی از جاذبه های تفریحی و حتی گردشگری مشهد محسوب می شود. علاوه بر این، اولین مورد در «فهرست مکان های تفریحی مشهد با مترو» است. زیرا می توانید با استفاده از خط مترو به پارک بروید و به ایستگاهی به همین نام بروید.

مناطق تفریحی پارک ملت شامل زمین های ورزشی مانند زمین فوتبال، زمین والیبال، زمین بسکتبال، زمین بازی و میز تنیس روی میز است. این باغ دارای منطقه تفریحی بزرگ خود است. در این شهربازی می توانید از چرخ و فلک، ترن هوایی، ترن هوایی، تاب، اسکیت، کشتی دوقلو و بسیاری وسایل تفریحی دیگر استفاده کنید.

پارک راکی

پس از پارک ملت، کوه سنگی دومین و قدیمی ترین پارک مشهد و نزدیک به حرم امام رضا است. پارک کوهسنگی مشهد نوعی درجه بندی است. مهمترین فعالیت تفریحی او راه رفتن از پله ها یا پیک نیک کنار استخر بزرگش است. با پایین رفتن از پله های آن به بالای کوه می رسید. در بالای کوه مزار چند شهید را می بینید. پس از صعود می توانید برگردید یا در آنجا بنشینید و از منظره زیبای کل شهر لذت ببرید.

دکمه بازگشت به بالا