مشارکت در انتخابات برای حفظ دستاوردهای نظام از اوجب واجبات است

مشارکت در انتخابات برای حفظ دستاوردهای نظام از اوجب واجبات است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: قطعاً انتخابات یکی از مؤلفه‌های تقویت کننده نظام است. همان گونه که حفظ نظام واجب است، حفظ دستاورد‌های نظام نیز واجب و انتخابات، یکی از دستاورد‌های نظام است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری انتخابات، با حضور در یکی از شعب مستقر در شهرک مسکونی شهید بهشتی، پس از انداختن رأی در صندوق، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: قطعاً انتخابات یکی از مؤلفه‌های تقویت کننده نظام است. همان گونه که حفظ نظام واجب است، حفظ دستاورد‌های نظام نیز واجب و انتخابات، یکی از دستاورد‌های نظام است.

وی ضمن سپاسگزاری از مشارکت در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از همه مردم دعوت کرد که در مهلت باقیمانده با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، تکلیف شرعی و ملی خویش را ادا کنند و موجبات یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم آورند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در اتاق‌های جنگ روانی، فرماندهی و سازماندهی توطئه‌ها علیه ملت ایران با تبلیغات گسترده، به دنبال مشارکت حداقلی مردم در انتخابات هستند تا شکست‌های خود در حوزه جنگ ترکیبی را جبران کنند، اما مطمئناً با حضور پرشور مردم ولایتمدار، دشمن دوباره دچار سردرگمی، آشفتگی و پریشان خاطری می‌شود و بار دیگر مردم انقلابی پیروز این حماسه عظیم خواهند بود.

امیر سرتیپ صباحی فرد مشارکت حداکثری و حضور در انتخابات را موجب خنثی سازی راهبرد دشمن دانست و گفت: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و نوعی جهاد است و پشتوانه‌ای قوی برای دولت آینده محسوب می‌شود.

خروج از نسخه موبایل