مردم کرمانشاه در جنگ زندگی کرده و در زندگی جنگیدند

کرمانشاه

مردم کرمانشاه در جنگ زندگی کرده و در زندگی جنگیدند

به گزارش خبرنگار مجله لوکس کرمانشاه، سردار حسین سلامی صبح امروز در کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهدای استان کرمانشاه که در مرکز فرهنگی آیه‌ها برگزار شد، ضمن بیان افتخار و توفیق در این محفل با عظمت  و سرشار از معنویت، اظهار کرد: هر اندازه در وصف مردم شریف، صبور، مجاهد و مرزداران پر صلابت بگویم باز کم است؛ کرمانشاهیان همانند ارتفاعات بلند این سرزمین سربلند، همانند صخره‌هایش سرسخت، همانند طبیعت زیبا و دشت های سرسبزش پرطراوت هستند.

وی با اشاره به جوانمردی، غیرت و تعصب الهی کرمانشاه نسبت به دین و وطن، افزود: کرمانشاه دروازه کربلا، به عنوان مبدا جهاد دروازه بهشت و یک قطعه فراموش نشده از ملت ایران در برابر قدرت آراسته و شکل یافته بر زمین است.

فرمانده سپاه پاسداران سپاه انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم این دیار مهمان‌نواز، صمیمی، صادق و مرزبان هستند که در سخت ترین لحظات جنگ این سرزمین را ترک نکرده‌اند، آن‌ها در جنگ زندگی کرده و در زندگی جنگیدند.

وی در ادامه با اشاره به ۹هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه، بیان کرد: پای‌بندی کرمانشاهیان به اسلام و قرآن یک حجت آشکار در وفای به عهد است، حماسه پاوه توسط مردم اهل تسنن که جوانمردانه در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی و جهاد، ایثار و جوانمردی را به تصویر کشیدند تا تاریخ بتواند شاهد یک رویداد استثنایی باشد.

وی افزود: مردمان این سرزمین تکلیف یافته و مکتب اسلام را در مبارزه با دشمنان برای نسل‌های آینده حفظ کرده و درس جوانمردی و سرمشق بزرگی به جای گذاشته است؛ نسل‌های آینده باید به حیات طیبه این سرزمین مقدس وفادار بمانند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این ملت و مردمان این جامعه اند که شایسته احترام بوده تا زمانی که شمشیر در دستان جوانانی است که با تشویق مادران و پدران به میدان جنگ رفته اند، همسرانی که در مجاهدت شوهران صبر و فرزندان نبود پدر را تحمل کرده اند،  شکست معنایی ندارد، شکست مخصوص ملتی است که مردم آن به وطن پشت کرده و فریب شکست ظاهری دشمن را خورده است.

فرمانده سپاه پاسداران سپاه انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهیدان ما این گونه بوده‌اند و خانواده‌هایشان ایثار بزرگتری با هدیه  زیباترین ثمره زندگی و محصول یک عمر آرزو  به اسلام ایثار بزرگتری کرده‌اند.

وی تشریح کرد: شهادت از خیبر، بدر تا عاشورا و از عاشورا به دفاع مقدس و از آنجا به امروز رسیده است؛ مقاومت مردم غزه و لبنان در برابر رژیم صهیونیستی کودک کش که قدرت خود را در تخریب خانه های مردم و نسل کشی به دست آورده، جلوه‌های از ایمان است.

سردار سلامی با اشاره به کودکانی که در غزه و لبنان معلمان آموزش ایستادگی و انسانیت به عالم هستند،  ابراز کرد: این زیباترین توصیف و عظمت انسانیت است که خدا خلق کرده و نشانه  نابودی و فروپاشی دشمن و کندن گورستانی برای دفع جنایت های کودک کش خود است و به جایی رسانده که در هیچ کشوری جای ندارند و مشروعیت خود را از دست داده و به زودی از صحنه روزگار محو خواهند شد.

فرمانده سپاه پاسداران سپاه انقلاب اسلامی در ادامه افزود: به رژیم صهیونیستی این آدرس را می‌دهیم که به عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس نگاهی بیندازند و ببیند می‌توانند در برابر یک فتح‌المبین دیگر ایستادگی کنند، رژیمی که در برابر یک عملیات می‌شکند نباید به موفقیت‌های کاذب خود که با کشتار زنان و کودکان بیگناه به دست آورده‌اند مغرور شود این ننگ است و موفقیت نیست.

سردار سلامی با اشاره به تکیه رژیم صهیونیستی به چند موشک پرتابی و لوله‌های تانک و دیگر تجهیزات نطامی اش، گفت: شما نمی‌توانید در این راستا پیروز شوید ما شما را که یک سرزمین کوچک که ۹۸درصد اقتصادش به دریا متکی است شکست خواهیم داد و با فضل الهی  در برابر این جماعت شرور پیروز خواهیم شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا اشتباه می‌کند، حیثیت سیاسی خود را به رژیم صهیونیستی گره و خود را منفور  کرده است؛ از شکوه آمریکا همین مانده است.

خروج از نسخه موبایل