مدودف خواستار تحمیل شکست کوبنده به نیروهای مسلح اوکراین شد

به نقل از خبرگزاری آناتولی، مدودف در پستی در تلگرام خاطرنشان کرد: اقدامات ذکر شده تنها پاسخ ممکن به درخواست‌های مقامات اوکراینی مبنی بر دریافت تسلیحات بیشتر، وعده‌های آنها برای پس گرفتن کریمه و هشدارهایی مبنی بر اینکه جنگ ممکن است برای چندین دهه ادامه داشته باشد، است.

رئیس جمهور سابق روسیه همچنین گفت: چنین اظهاراتی را نمی‌توان دست‌کم گرفت، زیرا این اظهارات برای بالا نگه داشتن روحیه رزمی در میان نیروهای مسلح اوکراین و جلب حمایت بیشتر از سوی کشورهایی است که به کی‌یف کمک می‌کنند.

مدودف تاکید کرد: تنها پاسخ ممکن به این دست اقدامات از سوی اوکراین، تحمیل شکست نظامی کوبنده بر نیروهای مسلح این کشور و انجام اقدامات تلافی‌جویانه نامحدود علیه شخصیت‌های کلیدی کی‌یف بدون در نظر گرفتن مقام و موقعیت آنها است.

وی افزود: در غیر این صورت، آنها آرام نخواهند شد و جنگی که کشور ما نیازمند تداوم آن نیست، برای مدتی طولانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور سابق روسیه سه‌شنبه گذشته در نشستی در مسکو با اشاره به وقوع جنگ اوکراین پس از یک دوره ۳۰ ساله صلح خاطر نشان کرد: مسکو به این جنگ کشیده شد و این جنگ به ما تحمیل شد.

مدودف جنگ اوکراین را از یک سو پیامد فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و از سوی دیگر ناشی از جنگ داخلی ترکیبی دانست که در آن بخش‌های مختلف یک ملت در برابر هم قرار گرفته‌اند.

310310

خروج از نسخه موبایل