سلامت و دانش

ماهواره‌های کانادا به کمک اوکراین آمدند

“مایک گرینلی” سازنده “MDA” در یک بیانیه گفت: تصاویر گرفته شده توسط ماهواره های ما که به دلیل وجود شرایط آب و هوایی به فرد است، با سایر منابع تصویری از شرکت های تجاری رصد زمین، ادغام و تجزیه و تحلیل و تحلیل. .واهند شد تا گزارش‌های اطلاعاتی جامع و نزدیک به در لحظه را برای تهیه کنند.

وی افزود: ما مفتخریم که می‌توانیم از قابلیت‌های ماهواره‌های راداری خود استفاده کنیم و بتوانیم هر کاری را در توان خود برای کمک به دولت برای محافظت از محیط‌های مختلف انجام دهیم.

دارکت «مک‌دونالد، دتوایلر و شرکا» که به اختصار «MDA» نامیده می‌شود، یکرکت چندملیتی ارتباطات و فناور. این شرکت، شعبه های موجود در سراسر کانادا و آمریکا دارد. مهمترین محصولات این شرکت شامل “کانادارم” است که توسط “شاتل فضایی ناسا” استفاده می شود و همچنین “کانادارم 2” و “دکستر” که توسط ایستگاه فضایی بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد.

«آدانادارم» (Canadarm) اج با رای این ابزار توسط “آژانس فضایی کانادا” طراحی و ساخته می شود.

مبلیت‌های راداری «MDA» قابل توجه است. به عنوان مثال، این شرکت ماهواره “Radars-2” را که از دسامبر 2007 دور سیاره ما میچرخد و همچنین سه فضاپیمای “Radars Constellation” ساخته شده است که در ژوئن 2019 بر فراز موشک “فالکون 9” متعلق به شرکت “اسپیسایکس” ساخته شده است. مدار زمین پرتاب شدند.

بیانیه کوتاه “گرینلی” مشخص شده است که “MDA” به کدام تصاویر از ماهواره‌های شرکت‌های دیگر نگاه خواهد کرد.

احتمالات وجود دارد. برای مثال، شرکت “کاپلا اسپیس” (Capella Space) مستقر در کلرادو نیز “SAR” از ماشین را در 24 فوریه روسیه ثبت کرده است و فضاپیماهایی که توسط شرکت “مکسار تکنولوجیز” (Maxaret Technologies) “پلنت” (Planet ) و بلکااسکای “(BlackSky) ادارات می شوند، عکسهایی از تهاجم روسیه به شهروندان و شهروندان آن گرفته اند. به عنوان مثال” مکسار “اخیرا مجموعه ای از عکس ها را منتشر کرده است که نشان می دهد خسارات سنگینی به فروشگاه های مواد غذایی، خانه ها و ساختمان های دیگر غیرنظامی دارد. شهر محاصره شده “ماریوپل” (Mariupol) وارد شده است.

46

دکمه بازگشت به بالا