عمومی

قیمت روز سیم خاردار در ایران

سایت برتر و بروز قیمت سیم خاردار

سیم خاردار حلقه ای ، که همچنین به دو نوع سوزن های محوری و دایره ای تقسیم می شود. آنها کاربردهای زیادی دارند که در زیر آنها را بررسی خواهیم کرد.
سیم خاردار حلقه نیز در بازار ساخته شده در چین و ایران یافت می شود که نوع ایرانی آن گالوانیزه بوده و از کیفیت بهتری برخوردار است. این محصول با سیم خاردار خطی فرق دارد و این تفاوت در شکل ظاهری آن است. سیم خاردار دایره ای نیز با اتصال دهنده ها چسبانده می شود تا ساختار دایره ای خود را از دست ندهد. از سیم خاردار حلقه نیز برای حصار کشیدن اراضی مزرعه و باغ استفاده می شود. سیم خاردار حلقه ای همچنین از رشته سیم با قطر 2.5 و ضخامت خار 2 میلی متر ساخته شده است که از سیم گرم ساخته شده است و این محصول به دلیل اینکه از سیم داغ نیز ساخته شده است ، در برابر رطوبت نیز مقاوم است. دمای هوا مانند باران و …. سالم بماند و فرسودگی نداشته باشد ، این امر همچنین برای خریدارانی که می توانند با خیال راحت تر خرید کنند بسیار مهم است.
سیم خاردار حلقه نیز با سیم خاردار خطی متفاوت است
از دستگاه های پانچ نیز برای ساخت سیم خاردار دایره ای استفاده می شود ، به این ترتیب ابتدا ورق ها بهم چسبیده و نوارهای بلند در دستگاه وارد می شوند و سپس پانچ روی نوارها انجام می شود. در پایان کار خروجی ، به صورت نوارهای باریک با مشت. پروانه یک در فاصله است. از Quill نیز برای جمع آوری نوارها استفاده می شود. این محصول همچنین در اندازه های مختلف تولید می شود که هر کدام برای کار مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت روز سیم خاردار

قیمت روز سیم خاردار https://hesarnovinalmas.com/product/barbed-wire/

اندازه های این محصول 60 و 90 است که همچنین به دو نوع محوری و سوزنی تقسیم می شوند. وزن سیم خاردار دایره ای طبری از 60 تا 9.5 تا 10 کیلوگرم و قطر 90 آن از 9 تا 9.5 کیلوگرم است. قطر آن 60 متر و قطر آن 90 متر است. سیم خاردار حلقه طبری را حلقه تیغ نیز می نامند.
برای نصب سیم خاردار دایره ای ، پایه ها نیز تعیین می شوند ، سپس بر روی این پایه ، سیم خاردار دایره ای نیز نصب و چسبانده می شود که برای نرده و امنیت نیز استفاده می شود. این محصول همچنین در مراکز نظامی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و معمولاً همه مراکز نظامی از این محصول استفاده می کنند.
یکی دیگر از مزایای سیم خاردار ، وجود کربن در این محصول است که خسارت خاصی به این محصول وارد نمی کند. سرانجام ، هنگام خرید ، باید به نکاتی توجه کنید که مهمترین نکته قیمت آن هستند. اولین چیزی که بر قیمت این محصول تأثیر می گذارد این است که ببینیم از کدام کشور ساخته شده است. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، قیمت نوع چینی از قیمت و کیفیت پایین تری نسبت به نوع ایرانی برخوردار است. و سپس شما باید به شرکتی که این محصول را تولید می کند توجه کنید ، که این نیز مهم است.

دکمه بازگشت به بالا