عمومی

قهر با صندوق‌های رأی راهکار حل مشکلات نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

‌سرهنگ احسان علیزاده در گفت وگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به چهار راهبرد تدوین شده توسط رهبر معظم انقلاب مبنی بر سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در انتخابات گفت: آنچه که به سازمان بسیج ادارات و کارمندان باز می‌گردد، افزایش مشارکت است.

وی افزود: به همین منظور حدود ۳۰ هادی سیاسی اعم از خواهر و برادر در دو سطح ملی و استانی انتخاب شده و پرورش یافته‌اند و مقرر شده تا زمان انتخابات، حداقل سه برنامه مؤثر در تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات در رابطه با این رویداد بزرگ سیاسی و تبیین اهمیت آن اجرا شود.

مسؤول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز مطرح کرد: طی هماهنگی با ادارات کل استان و ادارات شهرستانی، هادیان سیاسی به مجموعه‌های مختلف اعزام می‌شوند و طی یک گردهمایی، به تبیین انتخابات و پرسش و پاسخ در این رابطه پرداخته می‌شود.

علیزاده با اشاره به بازخورد خوبی که از برگزاری این نشست‌ها در ادارات گرفته شده است، عنوان کرد: انتظار ما این است که این گفت وگو تبدیل به یک گفتمان و پارادایم شده و در نهایت موجب افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو شود.

مشکلات اقتصادی را با گوشت و پوست و استخوان درک می‌کنیم

وی در رابطه با اینکه برخی افراد می‌گویند با شرکت در انتخابات هیچ چیز درست نخواهد شد، اظهار کرد: برخی افرادی که این حرف را می‌زنند معاند هستند که تعدادشان زیاد نیست اما بخشی از مردم از وضع و مشکلات موجود در کشور ناراضی و منتقد هستند.

مسؤول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز اضافه کرد: این نارضایتی‌ها و انتقادها غالباً به مسائل اقتصادی بر می‌گردد و در بسیاری از مواقع نیز به مردم حق داده می‌شود، ما هم در همین جامعه زندگی و مشکلات اقتصادی را با گوشت و پوست و استخوان درک می‌کنیم.

علیزاده تصریح کرد: ما نیز نسبت به بعضی از اتفاقات ناخوشایند و بدی که در حوزه اقتصادی در کشور رخ می‌دهد، گله مند هستیم اما بی شک راهکار حل مشکلات موجود قهر با انتخابات و صندوق‌های رأی نیست؛ حضور پای صندوق‌های رأی است که وضعیت را تغییر می‌دهد.

وی عنوان کرد: در نهایت این انتخابات برگزار می‌شود و اگر در آن شرکت نکنیم، افرادی که مد نظر ما نبوده یعنی برای نظام و انقلاب مفید نیستند رأی می‌آورند و در این صورت ممکن است وضعیت و شرایط موجود تغییری نکند یا بدتر شود، بنابراین حضور در انتخابات کمک کننده است.

راهکار تغییر در وضعیت موجود حضور حداکثری در انتخابات است

مسؤول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز بیان کرد: همه ما در ایران زندگی می‌کنیم و این کشور را دوست داریم اما اگر میزان مشارکت پایین باشد، بیگانگان تصور می‌کنند که این مردم دیگر پشتیبان نظام و حامی کشور نیستند و همان اتفاقی می‌افتد که داعش در کشورهای اطراف رقم زد.

علیزاده افزود: در حالی که در گفت وگوها، مصاحبه‌ها و نشست‌های مختلف مشاهده شده که مردم این کشور نظام، انقلاب، ولایت، شهدا و امنیت حاکم بر کشور را دوست داشته اما انتقادهای به جایی نیز دارند که در این راستا لازم است مسؤولین درصدد رفع مشکلات برآیند.

مسؤول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز خاطرنشان کرد: بسیاری از این انتقادات و گلایه‌ها با گفت وگو برطرف می‌شوند. در مجموع همه باید بدانیم و درک کنیم که راهکار تغییر در وضعیت موجود و حرکت به سمت شرایط مطلوب، حضور حداکثری در انتخابات است.

دکمه بازگشت به بالا