قندخون و کلسترول بالا در دهه ۳۰ ریسک آلزایمر را افزایش می دهد

قندخون و کلسترول بالا در دهه ۳۰ ریسک آلزایمر را افزایش می دهد

به گزارش شفاف به هلث دی نیوز، گزارش دانشگاه بوستون که در سنین بالاتر به بیماری آلزایمر مبتلا شده است، در مقایسه با عواملی که این بیماری را نداشتند، در سنین 35 به احتمال زیاد دارای میزان پایین تر کلسترول (HDL) است. و میزان بالاتر خون خطرناک به نام تری گلیسیرید بوده است.

«لیندزی فار»، سرپرست تیم تحقیق، میگوید: “کلسترول بالا و خون، انجام و بیماریهای قلبی بهعنوان عوامل خطر ابتلا به بیماری آلزایمر کاملا ثابت شده است، اما تحقیقات بیشتر در مورد این بیماری ها در افراد مسنتر شده است.”

فارر اذعان دارد: «یافته ها نشان می دهد که مردم باید زودتر کنترل سلامت و سبک زندگی خود را شروع کنند»

این به این معنی است که ویزیت‌های سالانه را از ۳۰ سالگی برنامه ریزی کنید. در طول این ویزیتها، پزشک سطح کلسترول و قند خون را بررسی می کند و نتایج می تواند به شما اطمینان دهد که زمان آن رسیده است که سلامت خود را در اولویت قرار دهید.

بهه فار: اهاد تغییر می کند، از جمله ورزش بیشتر و داشتن یک رژیم غذایی سالم تر

مقالات نزدیک به 5000 را بررسی کردند که تقریباً هر چهار سال یک بار، از جمله در سه دوره سنی خاص: 35-50، 51-60 و 61-70، تحت معاینات کامل افراد قرار گرفتند.

در طی این بازدیدها ، بازدیدکنندگان کلسترول ، تری گلیسیرید ، دند خون ،ار خون ، سیگار کشیدن و شاخص توبه شرکت کنندگان به طور متوسط ​​به مدت ۳۸ سال تحت نظر قرار گرفتند تا ببینند

اولین روز روز (/رای) از طرفی اولین روز سال

از طرف دیگر، افزایش ۱۵ میلی گرم گرم در دسی لیتر در میزان HDL (کلسترول خوب) در سا د این مطالعه نشان داد در افراد ۵۱ تا ۶۰ ساله که HDL افزایش یافته بود، این خطر تقریباً ۱۸ درصد کاهش داشت.

به گفته بالا گفته انت که HDL پایین ، تری گلیسیرید و قند خون بالا خطا چراکه اشکن

دانشمندان معتقدند حفظ کلسترول و قندخون در بزرگسالی، بدن را کمتر در معرض خطر بیماری‌های بیماری‌های قلبی قرار می‌دهد. از آنجایی که بسیاری از تغییرات مرتبط با آلزایمر در

دکمه بازگشت به بالا