قربانی پس از شکست مقابل پرسپولیس: شاهد تفاوت لیگ یک و لیگ برتر بودیم

سرمربی نفت و گاز گچساران می‌گوید که در دیدار با پرسپولیس تلاش کردند با تمام وجود بازی کنند.

به گزارش مجله لوکس، نفت و گاز گچساران امروز (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. پیروز قربانی، سرمربی نفت و گاز گچساران در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: این بازی برای ما یک تجربه بود و بهترین حرفی که می‌توانم بزنم این است که تفاوت سطح لیگ یک و لیگ برتر را نشان داد.

او افزود: تیم ما نوپا است و نیاز به کار بیشتر دارد. در این دیدار فقط ۲۵ دقیقه مثل همیشه بازی کردیم. من دوست داشتم تیمم با وجود بازی کند اما در خیلی از دقایق این اتفاق رقم نخورد و مقصر من هستم. به هر حال این بازی درس‌های خوبی برای تیم لیگ یکی ما داشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران درباره اعتراضش در بیشتر بازی‌ها نسبت به داوری، خاطرنشان کرد: برخی مواقع اتفاقاتی رقم می‌خورد که طبیعتاً از تحت کنترل مربی خارج است. شاید مربی تحت تاثیر نتایج بازی یک سری صحبت‌ها داشته باشد که شاید در حالت طبیعی خودش هم با حرف‌هایی که زده است، موافق نباشد. در نیمه اول بازی دیدید بازیکنانم با کوچکترین برخورد خودشان را روی زمین می‌انداختند و داور در اقدامی درست از کنار این رفتار می‌گذشت. اما در لیگ یک تفاوت سطح در داوری و نوع بازی و حتی زمین بازی وجود دارد. امشب ما در زمینی بازی کردیم که مطابق با استاندارد روز دنیا است.

ادامه دارد…

خروج از نسخه موبایل