«قدرت نظامی» و «نفوذ پوتین» از عوامل مهم تاثیرگذاری روسیه در عرصه‌های جهانی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله لوکس ، نتایج آخرین نظرسنجی در روسیه نشان می دهد که دو سوم (67 درصد) شهروندان روسیه معتقدند نفوذ روسیه در صحنه جهانی بر اساس قدرت نظامی است.

بر اساس نظرسنجی مرکز نظرسنجی روسیه Tass ، 67 درصد روس ها معتقدند که نفوذ روسیه در عرصه جهانی بر اساس قدرت نظامی است.

47 درصد از پاسخ دهندگان از نفوذ شخصی رئیس جمهور روسیه ، 31 درصد از دستاوردهای ورزشی و 30 درصد از میراث فرهنگی روسیه به عنوان یک عامل تأثیرگذار در صحنه جهانی یاد کردند.

یک چهارم پاسخ دهندگان (25)) می گویند موقعیت بین المللی روسیه بیشتر بر اساس ترس از این کشور ، 23 on بر اساس احترام است ، در حالی که 31 believe معتقد است که این ترس بر اساس ترس و احترام است.

کمتر از نیمی از 42 درصد از پاسخ دهندگان فکر می کنند که نگرش نسبت به روسیه در خارج خوب است. 39 درصد آن را بد ارزیابی کردند. رای گیری در 31 جولای با 1600 داوطلب انجام شد.

نتایج همه پرسی اصلاح قانون اساسی در روسیه همچنین نشان داد که 76 درصد از مردم این کشور با اصلاحاتی که می تواند منجر به تمدید ریاست جمهوری “ولادیمیر پوتین” شود موافق هستند. بر اساس اندیشکده VTsIOM ، بیش از سه چهارم روس ها از اصلاحاتی که می تواند به ریاست جمهوری پوتین تا سال 2036 منجر شود ، استقبال کرده اند.

بر اساس نظرسنجی ها ، 23.6 درصد از 163 هزار و 124 رای دهنده در 800 شعبه اخذ رای در 25 منطقه روسیه با اصلاحیه ای که دو سال پیش در ماه ژانویه معرفی شد ، مخالفت کردند ، که توسط پارلمان روسیه نیز تأیید شد. اما همه پرسی عمومی خواستار “حمایت عمومی” شد.

همه پرسی که قرار بود 22 آوریل در روسیه برنامه ریزی شود به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

انتهای پیام / متر


خروج از نسخه موبایل