قتل پسر معتاد به دست پدر ۸۰ ساله

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۲ بامداد دوشنبه گذشته مأموران یکی از بیمارستان‌های پایتخت در تماس با بازپرس موسی رضازاده از مرگ مشکوک پسر ۲۰ ساله‌ای خبر دادند. به دنبال گزارش این خبر تحقیقات پلیسی آغاز شد و تیم جنایی راهی بیمارستان شدند. در تحقیقات اولیه مشخص شد ساعت ۱۰ شب یکشنبه پسر جوان توسط خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شده و ساعاتی بعد با وجود تلاش کادر درمان تسلیم مرگ شده است.

در ادامه تحقیقات پدر ۸۰ ساله مقتول به قتل اعتراف کرد و مدعی شد قصد کشتن فرزندش را نداشته است. او در تحقیقات گفت: خانه‌ای سه طبقه داریم که در طبقه اول من و همسرم زندگی می‌کنیم و در دو طبقه دیگر هم دخترهایم ساکن هستند. دو سال قبل، پسرم به خاطر رفت و آمد با افراد ناباب معتاد شد. هر چه تلاش کردم که او را برای ترک به کمپ ببریم، بی‌فایده بود. لحظه‌ای از دست رفتار‌های پسرم آرامش نداشتیم مدام ما را کتک می‌زد و با تهدید چاقو، پول می‌گرفت تا هزینه مواد مخدرش را تأمین کند.

شب حادثه هم دوباره سراغمان آمد و درخواست پول کرد. زمانی که با مخالفت ما مواجه شد و به او گفتم از دستت خسته شدم و دیگر پولی ندارم که به تو بدهم شروع به کتک زدن مادرش کرد و بعد هم به طبقه دوم رفت و خواهرش را کتک زد. دعوا و درگیری طبقه به طبقه ادامه داشت و خودش را به طبقه سوم رساند تا خواهر دیگرش را کتک بزند.

از دستش عصبانی شده بودم، حریف او نمی‌شدم و او با فریاد و دعواهایش آبرویمان را برده بود. ناگهان چاقویی را که دم دستم بود برداشتم تا او را بترسانم. فقط می‌خواستم پسرم را بترسانم. دو ضربه به سمتش پرت کردم که ناگهان به پسرم برخورد کرد و خونین روی زمین افتاد، تازه متوجه شدم چه اتفاقی رخ داده، او را به بیمارستان رساندیم، اما جان باخت.

با اعتراف مرد سالخورده به قتل پسرش، به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد.

خروج از نسخه موبایل