عمومی

فروش ویژه کولر گازی ال جی 24000 اینورتر تایتان در بانه

کولر گازی 24000 ال جی یکی از بهترین محصولاتی است که شرکت ال جی معمولاً در بازار نسبت به فروش آن فعالیت می‌کند. بازارهای جهانی همیشه به فکر تولید محصولاتی بوده اند که بتوانند رضایت جامعه را جلب کنند هم اکنون نیز تولید کولر گازی به یکی از افتخارات بازارهای جهانی تبدیل شده است که توانسته تجارت بسیار خوبی را برای آن ها و آینده کمپانی آن ها رقم بزند.  برند الجی نیز یکی از همین بازارهای تولید کننده کولر گازی است که از سال ۲۰۱۱ شروع به تولید کولر گازی اینورتر نمود. پس از آن موفق به تولید کولر گازی اسپلیت و کولر گازی دوال اینورتر شد.

کولر گازی 24000 ال جی در سایت یکی از معتبرترین مارک های لوازم خانگی در صنعت کولرمی باشد. در حال حاضر نیز کولر برند ال جی در اغلب کشورها وجود دارد و در واقع میتوان گفت نمایندگی ثابتی از برند الجی در ایران وجود ندارد اما در برخی کشورها مونتاژ قطعات این محصول انجام می شود. این کولر متعلق به کشور کره بوده و هیچ کشور دیگری حتی مشابه ان را تا به حال تولید نکرده است. کولرهای گازی مجهز به کنترل ریموت از راه دور، اینورتر و کمپرسور دو تایی می باشند. از این رو از مزیت های بیشماری بهره مند هستند که در بخش های بعدی به آن ها خواهیم پرداخت.

ویژگی های کولر گازی 24000 ال جی

ما در این قسمت به شما ویژگی ها و مشخصات فنی کولر الجی را معرفی می کنیم. کولر گازی ال جی در ظرفیت های مختلف قادر است هم باعث سرمایش و هم گرمایش محیط شود. از این رو سیستم تهویه این کولر توانایی بالایی در تهویه هوای اطراف دارد. موتور این کولر باعث شده که توانایی کولر بالا باشد و در عین حال هیچ گونه صدایی از کولر خارج نشود. بدین ترتیب میزان سرو صدای کولر ال جی نیز بسیار کم است. از دیگر ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– مجهز به اینورتر

– دارای کمپرسور دوگانه

– دارای گاز R410

– قابلیت تنظیم باد در ۴ جهت مختلف

– مجهز به پره های ضد زنگ و ضد فرسودگی

– بهره مندی از ظرفیتBTU

– دارای سیستم سرمایش و گرمایش

– مجهز به کمپرسور روتاری

– دارای گارانتی ۲۴ ماهه

– قابلیت تنظیم دما و چرخش تا ۶۰ درجه

– مجهز به فن های روکش طلایی و بدون فرسودگی

– دارای فیلترهای دو گانه

– مجهز به حالت خواب سبک

انواع ظرفیت کولر گازی ال جی

ظرفیت کولر گازی ال جی و نوع عملکرد آن بسیار مهم است. از این رو باید توجه داشته باشید که پیش از خرید کولر گازی باید اندازه و ظرفیت آن را با مکان مورد نظر مورد بررسی قرار دهید. کولر گازی شما باید توانایی خنک کردن یا گرم کردن محیط اطراف را به خوبی داشته باشد تا شما را با مشکل مواجه نکند. کولر گازی اینورتر در ظرفیت های متنوعی توسط کمپانی ال جی ساخته و تولید شده است:

– کولر گازی اینورتر ال جی ۱۸۰۰۰

– کولر گازی اینورتر ال جی ۹۰۰۰

– کولر گازی اینورتر 24000 ال جی

– کولر گازی اینورتر 30000 ال جی

کاتالوگ کولر گازی 24000 ال جی

کولر گازی ال جی ۲۴۰۰۰ از بهترین و پر قدرت ترین کولرهای گازی سری الجی به شمار می آید. این کولر گازی معمولا از دو کمپرسور ساخته شده است و البته علاوه بر نوع اینورتر نوع اسپلیت آن نیز موجود می باشد. کولر گازی ال جی اسپلیت به عنوان یکی از کم مصرف ترین محصولات تولیدی کمپانی ال جی شناخته شده است. تنها کافی است سری به سایت بزنید تا با کاتالوگ پیشرفت های چشم گیر ال جی آشنا شوید.

– وجود سیستم INVERTER  NEXT PLUS

– سیستم INVERTER ONE PLUS V

– سیستم INVERTER TITAN BIG

مصرف انرژی کولرهای گازی ال جی

کولر گازی و مصرف انرژی آن باید به دقت مورد توجه قرار بگیرند چرا که کولر گازی با برق کار می کند بنابراین باید از کمترین بازه مصرف انرژی برخوردار باشد تا استفاده از آن برای عموم مردم آسان باشد. بدین ترتیب سری ۲۴۰۰۰ کولر گازی از مصرف انرژی گروهA  استفاده نموده که استفاده از چنین انرژی ای تنها به جهت حضور سیستم اینورتر است.

سیستم اینورتر در کولرهای گازی

سیستم اینورتر به کاهش مصرف انرژی کمک شایانی می کند. اینورتر به کولر این قابلیت را می دهد که خنک شدن محیط را تشخیص داده و به صورت اتوماتیک باعث کم شدن قدرت کولر شود. به صورتی که کولر ال جی گازی در یک حد معین هوای سرد به محیط انتقال می دهد و همین امر موجب کاهش مصرف انرژی می شود.

کولر گازی اسپلیت ال جی

کولر گازی های اسپلیت ال جی از کمپرسور اسپلیت با کمترین میزان مصرف انرژی ساخته شده اند که در عین حال قدرت بالایی در خنک کردن محیط داشته و سیستم تنظیم از راه دور نیز دارند.

 

مشخصات تماس تاپ فروش

آدرس فروشگاه: ایران، استان کردستان، شهر بانه

همراه مدیریت: 09170840644

 

مراجع استفاده شده:

https://www.answholesalers.co.za/product/lg-m24akh-dual-inverter-24000-btu-heating-cooling-split-air-conditioner/

https://www.alkosto.com/aire-acondicionado-lg-inverter-24000-btu-vr242-220v-negro

دکمه بازگشت به بالا