فراخوان بزرگ عکاسی از جاذبه‌های گردشگری شهر سمنان

سمنان | گردشگری

فراخوان بزرگ عکاسی از جاذبه‌های گردشگری شهر سمنان

به گزارش حبرگزاری مجله لوکس  استان سمنان، مریم طاهردوست محمدی روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳ گفت: به‌منظور بزرگداشت هفته گردشگری سال ۱۴۰۳، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان در نظر دارد، مسابقه بزرگ عکاسی خلاقانه با محوریت جاذبه‌های گردشگری شهر سمنان را برگزار می‌کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان در خصوص نحوه شرکت در این مسابقه، بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند تا تاریخ ۲ مهرماه ۱۴۰۳ عکس دیجیتال خلاقانه خود را به آدرس Semnanmiras در پلتفرم اینستاگرام به دبیرخانه این رویداد در فضای مجازی ارسال نمایند.

مریم طاهردوست گفت: هنرمندان عکس‌های خود را به‌صورت عمودی با رعایت تناسب ۱۹ به ۱۶ به دبیرخانه رویداد عکاسی بزرگ جاذبه‌های گردشگری شهر سمنان ارسال نمایند.

او اظهار نمود: پس از آخرین‌مهلت ارسال آثار، با بررسی تصاویر توسط هیئت‌داوران، به نفرات برتر و منتخب به‌رسم یادگار جوایز ویژه اهدا خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان افزود: برگزاری نمایشگاه آثار برتر در هفته گردشگری در مهرماه ۱۴۰۳ و معرفی تصاویر برتر با نام عکاس در صفحات مجازی میراث فرهنگی از جمله برنامه‌های این رویداد است.

46

دکمه بازگشت به بالا