اقتصادی

فراخوانی برای جذب کارگزاران توسعه نوآوری در صنعت

مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به انتشار فراخوان جذب کارگزاران توسعه نوآوری در صنعت کرده است.

به گزارش مجله لوکس، این فراخوان با هدف شناسایی و بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی کارگزاران برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان منتشر شده است تا تعامل بین عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری، تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه و توسعه نوآوری در صنعت تسهیل شود.

یکی از محورهای اصلی این فراخوان، فراهم شدن شرایط برای استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در زمینه کارگزاری توسعه و تبادل فناوری، تجاری‌سازی و به‌هم‌رسانی عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری به عنوان بازیگران کلیدی این حوزه است.

به همین منظور، مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان قصد دارد برای شناسایی و بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی این کارگزاران در جهت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در چارچوب یک فراخوان عمومی، نسبت به جذب کارگزاران توانمند در این حوزه اقدام کند.

کارگزاران، شرکت‌ها، مراکز توسعه کسب وکار و افراد فعال در زمینه تجاری‌سازی می‌توانند جهت آشنایی با شرایط جذب کارگزاران، شیوه‌نامه ارزیابی و انتخاب را از طریق این آدرس مطالعه کنند. متقاضیان جهت شرکت در این فراخوان، باید اطلاعات و مستندات لازم مطابق با شیوه‌نامه ارزیابی و انتخاب را در قالب کاربرگ فراخوان تکمیل کرده و به همراه رزومه خود تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۲ به آدرس رایانامه مرکز راهبری ستادهای ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان rastad@isti.ir  ارسال کنند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری،‌ علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۳۵۳۲۱۴۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و دانش فنی وسیع هستم که با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند و رویکردهای تحلیلی، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با قدرت تفکر و تحلیل بالا ارائه دهم. هدفم این است که شما را در درک بهتر مسائل اقتصادی یاری دهم و به شما اطمینان دهم که از بهترین منابع و تحلیل‌ها استفاده می‌کنید.
دکمه بازگشت به بالا