سلامت و دانش

عکس | چینی‌ها ابرخودرو ساختند/ صفر تا ۱۰۰ کمتر از ۲ ثانیه!

شرکت کینی گک ایون از ابرخودرو جدید خود با نام SSR पर्धा रह्द्व این ابرخودرو که ویژگی های برجسته ای مانند شتاب 1.9 ثانیه دارد، در مدل استاندارد با قیمت 186 هزار دلار و در مدل آلتیمیت با قیمت 244 هزار دلار به فروش می رسد. سری اول این خودرو نیز در پاییز 2023 تحویل مشتریان می شود.

بیشتر بخوانید:

عکس |  کینی‌ها ابرخودروند/ سفر تا 100 نیشر از 2 سینیا!

طراحان چینی GAC AION SSR طراحی هماهنگ و صاف درب های تاشو را در نظر گرفته اند. طراحان چراغ ترمز و دوربین عقب را روی سقف خودرو نصب کردند.

ابرخودروی GAC AION SSR مجهز به دیفیوزر عقب فیبر کربنی و اسپویلر الکتریکی تنظیم شده است. این دیفیزور کادیر به ترافر هاوا به کے بہے بہہ ت۔ کے رو به پینی را کیں کند کند.

عکس |  کینی‌ها ابرخودروند/ سفر تا 100 نیشر از 2 سینیا!

این خودرو یک خودروی چینی با قدرت 1225 اسب بخار و مجهز به ام آر است. این خودرو به سیستم Mid-4WD نیز مجهز است. شرکت فورتسی این مداین است که ابر خودر کینی GAC AION SSR می‌توندا به ساعینی قبب سوپرکار نوبر یک در چین را از آن خود کند.

این ابرخودروی چینی در داخل کابین نیز به فناوری های پیشرفته ای مانند صفحه نمایش مالتی مدیا 14.6 اینچی و آمپرهای دیجیتال 8.8 اینچی در پشت مجهز شده است و همچنین می تواند فضای مناسبی را در اختیار سرنشینان قرار دهد. برند گک ایون کاست درد ترود تولود را به بازار کا بازار کند درد کید کند کند و این هیپرکر برکی نیز ییک از ترولد رایال این شرکت می‌شود می‌شود.

İn شرکت کینی تی سابریک با آنتوستو هاوافضای ملی کینده یک لیک بروگروس را علمی کند. آنها قصد دارند به همراه یکدیگر پروژه های متعددی را در زمینه مواد جدید، آیرودینامیک و کنترل های هوش مصنوعی به پایان برسانند و از آنها در محصولات خود استفاده کنند.

5858

دکمه بازگشت به بالا