طوفان در لوئیزیانا و اختلال در روند درمان بیماران کرونایی

طوفان ایالات متحده در لوئیزیانا و خسارت ناشی از آن فشار مضاعفی را بر بیمارستان هایی که امروزه مملو از بیماران عروق کرونا ویروس هستند ، وارد می کند.

به گزارش مجله لوکس ، طوفان ایدا ایالت لوئیزیانا را درنوردید ، در حالی که بیمارستان ها و بخش های مراقبت ویژه این ایالت مملو از بیماری عروق کرونا ویروس است که در موج چهارم همه گیری کوئید 19 ایجاد شده است.

علی نیل ، سخنگوی وزارت بهداشت لوئیزیانای جنوبی گفت: “در این وضعیت ، بیمارستانها تعداد کمی از بیماران خود را هنگامی که مشکلی برای سلامتی وجود ندارد مرخص می کنند.”

بر اساس گزارش ها ، این طوفان با پر شدن بیمارستان های کرون به دلیل موج چهارم همه گیری کووید 19 ناشی از ویروس بسیار مسری دلتا و سرعت پایین واکسیناسیون ، ایالت را تحت تأثیر قرار داد.

فرماندار جان بل ادواردز روز یکشنبه گفت بیش از 2400 بیمار کوئید 19 در لوئیزیانا بستری خواهند شد.

وی افزود: بیمارستانهای ما از نظر شرایط ایمنی در مناطق پرخطر قرار دارند.

با این حال ، گزارش ها نشان می دهد که حوادث ناشی از طوفان می تواند منجر به صدمات شود که تعداد مراجعه به بیمارستان را افزایش می دهد.

همچنین تخلیه ساختمانها و مراکز برای بیماران و افراد مسن در صورت وقوع طوفان مهم است ، اما در چنین شرایطی ، تخلیه بیمارستانهای بزرگ معمولاً امکان پذیر نیست زیرا مکان مناسب دیگری برای انتقال بیماران وجود ندارد.

در عین حال ، به دلیل قطعی گسترده برق در پی طوفان ، مسئولان اصلی بیمارستان باید به منظور تأمین خدمات اولیه به بیماران در درجه اول بر تهیه ژنراتورهای آب و برق تمرکز کنند.

به گزارش فاکس نیوز ، قطع شدید برق در ایالت پس از طوفان ایدا سیستم تهویه مصنوعی متصل به بیماران کرون را مختل کرده و در برخی موارد خطوط تلفن بیمارستان را مختل کرده است.

پیام تمام شد

خروج از نسخه موبایل