عمومی

شکست هیمنه اسراییل از دستاوردهای جمهوری اسلامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد اکبرزاده ظهر شنبه در مراسم سالگرد ۹ دی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه امام خمینی (ره) از سال ۱۳۴۲ طی ۱۵ سال با گفتمان و کلام بدون شلیک گلوله‌ای امت‌سازی کرد، افزود: هنگامی که امام در ۲۱ بهمن دستور شکسته شدن حکومت نظامی دادند، مردم آن را شکستند و فردای آن روز، انقلاب اسلامی پیروز شد.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه زمانی که امام در سال ۴۲ این مسیر را آغاز کردند، کسی اعتقاد و حتی آینده‌ای برای این حرکت متصور نبود، خاطرنشان کرد: اما این نهضت شروع شد و ۱۵ سال بعد به نتیجه رسید؛ خط مقاومتی که امام به تنهایی آن را آغاز کرد و کم کم به جمهوری اسلامی قدرتمند تبدیل شد و سپس حزب الله، حشد الشعبی، حیدریون، انصارالله، فاطمیون و.. از آن الگوبرداری کردند.

وی یکی از دستاوردهای مسیر نهضت امام راحل را شکل‌گیری جبهه مقاومت در منطقه دانست و از دیگر دستاورهای آن به شکسته شدن هیمنه آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا که بعد از جنگ جهانی دوم قطب قدرتمند دنیا شده بود و حتی در جنگ سرد شوروی را کنار زده بود با جمهوری اسلامی نه تنها از ایران بیرون رانده شد بلکه امروز مورد نفرت شدید در منطقه است و امروز اگر ناو هواپیمابر آمریکا بخواهد از تنگه هرمز (مسیر ایران) عبور کند باید فارسی حرف بزند.

اکبرزاده از دیگر دستاوردهای جمهوری اسلامی به شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و توضیح داد: زمانی اسرائیل طی ۶ روز اعراب منطقه را زمینگیر کرد اما امروز یک شاخه نظامی آنها را زمینگیر کرده است چرا که آنها مقاومت را یاد گرفته‌اند و طوفان الاقصی را به راه انداخته‌اند.

وی در رابطه با فتنه سال ۸۸، با بیان اینکه کسانی که روزی همراه امام بودند کمیته صیانت از آرا را شکل دادند با اشاره به سخنان قبل انتخابات و قبل از شمارش آرا آنها، این فتنه را برنامه‌ریزی شده و در راستای انقلاب‌های مخملی دنیا دانست و افزود: فتنه‌ها پشت سر هم است و برای فتنه امروز نیز اتاق نفوذ تشکیل داده‌اند تا مردم را به سمت دوگانگی معیشت- نظام، معشت –دستاوردهای نظامی و.. ببرند.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امروز آنها قصد دارند تا همه چیز را به معیشت و اقتصاد وصل کنند و دستاوردها را ناچیز جلوه دهند، گفت: هدف آنها فشل نشان دادن دولت است تا مردم را به سمت انفعال ببرند تا کسی رأی ندهد اما با رأی ندادن مشکل حل نمی‌شود بلکه باید رأی دهیم و سپس مطالبه‌گری کنیم.

وی مهم‌ترین اقدام دولت را مهار تورم برشمرد و با بیان اینکه قرار بود دلار تا ۲۰۰ هزار تومان بالا برود و تورم سه رقمی شود و دولت آن را مهار کرد، تصریح کرد: مردم هوشیارند و موضوع صندوق رأی را از موضوع معیشت جدا می‌کنند و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته، حضور همراه با تحلیل خواهند داشت و رأی می‌دهند تا مشکلاتشان حل شود؛ چراکه رأی دادن و مطالبه‌گری پیوست هم هستند.

این مسئول با بیان اینکه در سال ۶۶ وقتی نیروی دریایی مستقل شد، ما حتی یک قایق رزمی هم نداشتیم و دوشکا را روی قایق ماهیگیری نصب می‌کردیم، افزود: اما امروز ناو جنگی رودکی، شهید مهدوی و شهید سلیمانی را ساخته‌ایم که ناو شهید مهدوی ۲۰۳ متر است و به این دستاوردها در دوره تحریم رسیده‌ایم.

دکمه بازگشت به بالا