سلامت و دانش

شناسایی 700 بیمار تاج در 4 روز در گیلان

آفتاب نیوز:

محمدحسین قربانی در مصاحبه ای در جمعه شب ، برداشته شدن محدودیت های ترافیکی بین استانی را یک اشتباه استراتژیک توصیف کرد و گفت: “این باعث شده است که شهروندان و هموطنان فکر کنند که ویروس کورنا کنترل شده و یا حتی کنترل شده است.”

وی با اشاره به اینکه این موضوع باعث شده است پیکهایی که از تاج در دو منطقه رنج می برند ، افزود: در حال حاضر تعداد بیماران در ورودی های استان از جمله رودسر ، آستارا و لوشان در حال افزایش است.

شناسایی 700 بیمار تاج در 4 روز در گیلان

سخنگوی وزارت بهداشت گیلان با بیان اینکه اکثر بیماران در حوزه خانواده فعالیت می کنند ، گفت: “این بدان معناست که معمولاً افراد به شرایط مراجعه می کنند و به دلیل اینکه این روزها در ایام عید هیچ بازدیدی از آشنایان ، بستگان و اعضای آن صورت نگرفته است.” خانواده از بین رفته اند که متأسفانه منجر به شیوع تاجی ویروس به خانواده شد.

وی افزود: متأسفانه از 19 آوریل و 1 مه تاکنون 700 بیمار کروناویروس جدید به آمار بیماران استان گیلان اضافه شده اند.

قربانی تأکید کرد: بحران تاج در استان گیلانی هنوز تمام نشده است و مردم باید همچنان در خانه بمانند و به پروتکل های بهداشتی پایبند باشند. وی گفت: “شهروندان باید موضوع حفاظت از شخصی و اصول بهداشت را در دستور کار خود قرار دهند و از ترافیک غیرضروری خودداری کنند.” به طور جداگانه اجتناب کنید.

دکمه بازگشت به بالا