شناسایی ۱۷ مورد مبتلای جدید به کرونا در استان بوشهر

آفتاب نیوز:

دکتر سعید کاشمیری اظهار داشت: از 17 پرونده مثبت مثبت جدید ، 15 مورد در بوشهر ، یک مورد در دشتی و دیگری در دیلم شناسایی شده است. از 15 بیمار جدید بوشهر ، 12 نفر مرد و 3 نفر زن هستند.

حضور در مراسم اختتامیه آمار علیشهر را مطرح کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهری با اشاره به افزایش تعداد بیماران کرونری در الیشهر اظهار داشت: حضور در مراسم اختتامیه باعث افزایش تعداد بیماران در سطح شهر شده است.

شناسایی 17 مورد جدید از کروناویروس در استان بوشهر

وی اظهار داشت: بیمار جدیدی از شهرستان دیلم یک دختر 9 ساله است که در یک پرونده مثبت و درگیر مراقبت از منزل بوده است.

دکتر کشمیری از تغییر آمار عمومی استان بوشهر نسبت به روز گذشته خبر داد و افزود: دیروز یک مورد مثبت در شهرستان تنگستان مردی بود که قبلاً در تاج پیدا شده بود و دیروز مجدداً مورد معاینه قرار گرفت که باز هم مثبت بود. ، بنابراین یک شخص در لیست کوتاه قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: از کل بیماران مبتلا به تاج در بیمارستان های استان (684 نفر از جمله 406 مرد و 278 زن) تاکنون 326 نفر شفا یافته اند و 331 نفر نیز در خانه تحت مراقبت هستند.

دبیر کانون ضد تاج در استان بوشهر افزود: سه نفر از 14 بیمار بستری در بیمارستان در بخش مراقبت های ویژه تحت مداوا قرار می گیرند.

توزیع کنندگان در تعطیلات عید سعید فطر مغازه ها را می بندند

وی با اشاره به تعطیلات آینده عید سعید فطر ، اظهار داشت: لطفاً بازارها و نگهبانان دیلم ، گناوه ، بوشهر ، دلوار ، برازجان ، اهرم ، خورموج ، دیر ، کنگان ، عسلویه و جم را برای جلوگیری از شیوع بیماری تا به امروز (جمعه) لطفاً. ” 2 ژوئن) تعطیل کردن مغازه ها تا پایان تعطیلات عید سعید فطر.

خروج از نسخه موبایل