سلامت و دانش

شروط انجام سفرهای نوروزی/فعالیت مراکز واکسیناسیون در تعطیلات نوروز

به گزارش شفاف ، عباس شیراوژن با بیان اینکه برای سفرهای رنگ آمیزی شهرها را نداریم، گفت: با توجه به اینکه تعداد شهرهای مختلف را کاهش می دهند و اکسیناسیون هم به صورت عملی در حال انجام است، صرفا تزریق دو دز واکسن و اینکه افراد مبتلا به بیماری فعال نیستند وجود دارد. و مبتلا به بیماری نباشند، تنها شروط سفر است. بر این اساس مردم هم می‌توانند از وسایل نقلیه استفاده کنند و هم از وسایل نقلیه شخصی برای سفر استفاده کنند.

وی درباره وضعیت مراکز ارتباطی تجمعی و اقامتگاه ها و به سامانه … “ایران من” افزود: در حال حاضر اتصال به سامانه ایران من وجود دارد و روزانه استعلام ها انجام می شود. ثبت مراکز مختلف صورت می گیرد حتما هم مجموعه نظارتی وزارت بهداشت بر این کار نظارت دارند و مراکز ارائه دهنده خدمات هم باید همکاری کنند ضمانت‌های اجرایی نیز در جلسات بعدی در نظر گرفته می‌شود تا با دقت و دقت بیشتر این اتفاقات انجام شود.

شیراوژن درباره وضعیت فعالیت های مراکز واکسیناسیون در تعطیلات نوروز نیز گفت: در مراکز ایام نوروز واکسیناسیون باید به فعالیت ها ادامه دهند و مردم در صورت مراجعه به این مراکز، از امکان واکسیناسیون بهره مند شوند.

دکمه بازگشت به بالا