اقتصادیعمومیکسب و کار برتر

شرایط قبولی دندانپزشکی دانشگاه بین الملل

رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل 1401

آزمون اس ای تی: در حال حاضر سازمان سنجش با انتشار دفترچه‌ی ثبت‌نام کنکور سراسری 1401، درس‌های امتحانی هر زیر گروه را به‌ همراه ضریب هر درس مشخص کرده و در اختیار افرادی که می‌خواهند در کنکور شرکت کنند قرار می‌دهد تا نسبت‌ به انتخاب‌های خود آگاهانه تصمیم بگیرند و برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.

بعد از برگزاری کنکور و اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 کارنامه‌ای برای داوطلبان که در آن رتبه تراز و درصد درس‌ها منتشر می‌شود. هر فرد باید با توجه به جزئیات مندرج در آن نسبت ‌به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نماید. داوطلبان متقاضی رشته دندانپزشکی بین‌الملل برای اولویت‌بندی رشته‌های مورد علاقه خود و همچنین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان، باید کارنامه اولیه کنکور پذیرفته‌شدگان سال گذشته را بررسی کرده و بر اساس تراز و رتبه اکتسابی خود فرم اینترنتی را در سایت سازمان سنجش تکمیل کنند تا در نهایت بتوانند نتیجه مطلوب در اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 را بدست آورند. در ادامه آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی بین‌الملل 1400 در منطقه 1، 2 و 3 را برای افرادی که مایل به تحصیل در این رشته هستند، قرار داده‌ایم.

برای اطلاع از بر روی لینک کلیک نمایید.

آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل 1400 – 1401 در منطقه 1

آزمون sat متروپل: افرادی که در سال گذشته در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری، رتبه محل قبولی منطقه 1 رشته دندانپزشکی را وارد کرده بودند، جزئیاتی از نمرات و رتبه این افراد جمع‌آوری‌ شده است. در جدول زیر اطلاعات مذکور برای متقاضیانی که خواهان ثبت‌نام در کنکور سال 1401 و تحصیل در رشته دندان‌پزشکی هستند را آورده‌ایم.

 آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل 1400 – 1401 در منطقه 2

داوطلبان کنکور 1401 باید در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته خود به رتبه در سهمیه دقت داشته باشند. از آنجا ‌که سهمیه مناطق یکی از مهم‌ترین فاکتورهای این آزمون است، در جدول زیر رتبه و محل قبولی برخی از پذیرفته شدگان در رشته دندانپزشکی کنکور 1400 در منطقه 2 را ارائه کرده ایم.

آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل 1400 – 1401 در منطقه 3

افراد داوطلب انتخاب رشته تحصیلی دندانپزشکی پردیس بین‌الملل 1400 – 1401 دارای سهمیه منطقه 3 باید برای انتخاب رشته خود کارنامه اولیه سراسری کنکور سراسری داوطلبان منطقه 3 سال گذشته را بررسی کنند. در جدول زیر رتبه محل قبولی برخی از افراد پذیرفته‌ شده در رشته دندانپزشکی کنکور 1400 در مناطق ارائه شده ‌است.

اطلاعیه

داوطلبان می‌توانند قبل ‌از شرکت در کنکور سراسری بین‌الملل 1401 برنامه‌ریزی مناسبی در راستای رسیدن به هدف خود داشته باشند.

آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس اردبیل | آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس ارومیه

مشاوره انتخاب رشته کنکور 1400 – 1401

افرادی که با مطالعه دفترچه سوالات و پاسخنامه  کنکور سراسری 1401 به محاسبه درصد دروس امتحانی و نرم‌افزار تخمین رتبه پرداخته اند، می‌توانند با بررسی آخرین رتبه قبولی کنکور سراسری 1400 کارنامه و حداقل درصد قبولی لازم برای کنکور 1400 شانس قبولی خود در سایر رشته‌ها و دوره‌ها مشاهده کنند.

می‌دانید که کنکور سراسری تجربی دارای 5 زیر گروه است و هر داوطلب می‌تواند در هر یک از این زیرگروه‌ها شانس خود را آزمایش کند. همزمان با اعلام نتایج اولیه کنکور سال 1401، رتبه تراز وضعیت داوطلب ها در هر یک از زیر گروه‌های کنکور تجربی مشخص می‌شود. لذا براساس امکان شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 برای داوطلبان مجاز فراهم می‌شود و متقاضیان با بررسی کارنامه‌های سال قبل به نرم‌افزار انتخاب رشته کنکور سراسری می‌توانند شانس قبولی خود را در رشته‌های مختلف تخمین زده و بر این اساس به بررسی اولویت انتخاب‌های خود بپردازند.

از آنجا که رتبه و تراز اکتسابی در انتخاب رشته کنکور 1401 تاثیر بسیار زیادی دارد، مشاوران ایران تحصیل با در اختیار گذاشتن تجربیات و اطلاعات خود، با بررسی لیست رشته‌های مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1401، می توانند داوطلبانی که مایل به شرکت در رشته دندانپزشکی بین‌الملل و کسب رتبه قبولی در این رشته هستند را در انتخاب رشته دقیق همراهی نمایند.

اطلاعیه

متقاضیان دکترایی که تمایل به تحصیل در رشته های این مقطع تحصیلی را دارند می توانند علاوه بر رشته محل های دوره شبانه و پردیس خودگردان؛ رشته محل های موجود در دفترچه انتخاب رشته دکتری 1401 مختص به دانشگاه آزاد را اولویت بندی نموده و سپس در فرم انتخاب رشته دکتری وارد نمایند.

میزان شهریه پردیس بین الملل 1400 – 1401

امکان تحصیل در پردیس بین الملل تنها با پرداخت شهریه وجود دارد. شهریه پردیس خودگردان توسط هیئت امنای هر دانشگاه تعیین می شود و از طریق سایت رسمی هر دانشگاه به اطلاع داوطلبان می رسد. باید اشاره کرد که هر ساله به میزان 10 الی 15 درصد به میزان مبلغ شهریه این دوره افزوده می شود.

پردیس خودگردان یک دوره تحصیلی از دوره های دانشگاه دولتی است که قبل تر با نام پردیس بین الملل شناخته می شد. پذیرش دانشجو برای این دوره از طریق آزمون صورت می گیرد. پردیس های خودگردان در جهت پذیرش دانشجو در قبال دریافت شهریه تأسیس شدند. وزارت علوم تعیین میزان شهریه هر ترم برای هر گروه آزمایشی را بر عهده دانشگاه ها گذاشته است و هر دانشگاه با بررسی عوامل مختلف جدول شهریه را اعلام می کند.

افرادی که قصد تحصیل در مقاطع مختلف بین الملل 1401 را دارند، می بایست بعد از ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری، مجاز به انتخاب رشته در دوره های غیر روزانه شوند.

پذیرفته شدگان نهایی پردیس های خودگردان می توانند با پرداخت شهریه برای تحصیل در این دانشگاه اقدام کنند. در ادامه به بررسی جدول شهریه پردیس های خودگردان در سال 1400 – 1401 پرداخته ایم.

شهریه کاردانی دانشگاه پردیس بین الملل 1400 – 1401

واحدهای دانشگاهی پردیس بین الملل در مقاطع مختلف کاردانی تا دکتری تخصصی، اقدام به پذیرش دانشجو می کنند. اما یکی از مهم ترین شرایط تحصیل در دانشگاه های پردیس خودگردان، پرداخت هزینه لازم بر اساس مصوبه های واحد دانشگاهی مورد نظر است. این هزینه به دو صورت شهریه ثابت و شهریه متغیر تعریف می شود. شهریه ثابت، بر اساس سال ورود دانشجو به دانشگاه، رشته و مقطع تحصیلی وی تعیین می گردد و در طول سنوات تحصیل محصل، بدون تغییر باقی خواهد ماند.

نرخ شهریه متغیر، در هر نیمسال تحصیلی و بر اساس تعداد واحدهای اخذ شده دانشجو و شرایط تحصیل او تعیین می شود. هر ساله معمولا 10 الی 15 درصد به میزان این مبلغ افزوده می گردد و نمی توان نرخ ثابتی برای آن مشخص کرد. در جدول زیر، میزان شهریه مقطع کاردانی واحدهای بین الملل را در سال تحصیلی 1400 – 1401 ارائه کرده ایم. توجه داشته باشید که ارائه رشته محل های کاردانی دانشگاه های پردیس سراسر کشور، فقط در گروه های آزمایشی علوم پایه و علوم پزشکی امکان پذیر خواهد بود.

شهریه کارشناسی دانشگاه پردیس بین الملل 1400 – 1401

همان طور که اشاره  کردیم شهریه واحدهای پردیس خودگردان، توسط هیات امنای هر واحد دانشگاهی و به صورت مجزا تعیین می گردد. به همین دلیل موارد مهمی از جمله امکانات دانشگاه، قدمت واحد تحصیلی موردنظر، شرایط اقتصادی منطقه محل احداث دانشگاه و… بر نرخ این شهریه تاثیرگذار خواهد بود. در این بخش شهریه مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در اختیار شما قرار داده شده است که برای هر یک از گروه های آزمایشی مختلف، متفاوت خواهد بود.

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پردیس بین الملل 1400 – 1401

رشته محل های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه بین الملل در سال تحصیلی 1400 – 1401 برای تمامی گروه های آزمایشی پنجگانه ارائه می شود. در مقطع کارشناسی ارشد حدود 32 واحد درسی ارائه می گردد و دانشجویان مجاز هستند تا در هر نیمسال تحصیلی با اخذ 8 الی 12 واحد، این واحدهای درسی را بگذرانند. بدیهی است در صورت افزایش تعداد ترم های تحصیلی، دانشجو باید علاوه بر پرداخت شهریه ثابت، شهریه متغیر واحد های اخذ شده را نیز پرداخت کند. در جدول زیر، میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پردیس خودگردان در سال تحصیلی 1400 – 1401 را برای شما آورده ایم.

شهریه دکتری دانشگاه پردیس بین الملل 1400 – 1401

دانشگاه پردیس خودگردان در مقطع دکتری پیوسته و تخصصی نیز بعضی از رشته ها را ارائه می دهد، اما به این دلیل که میزان شهریه دانشگاه بین الملل، از بقیه واحد های دانشگاهی بیشتر است، توصیه می شود پس از کسب اطلاعات لازم پیرامون میزان شهریه دکتری دانشگاه پردیس خودگردان و اطمینان از تصمیمی که گرفته اید، رشته های این دانشگاه را در فرم انتخاب رشته خود وارد کنید.

برای آشنایی با بر روی لینک کلیک نمایید.

لیست دانشگاه های دندانپزشکی بین الملل

برخی از دانشگاه های علوم پزشکی روزانه در شعبه پردیس خودگردان خود امکان تحصیل در رشته دندانپزشکی را فراهم کرده اند. داوطلبانی که با توجه به رتبه کسب کرده خود شانس قبولی در دانشگاه روزانه را ندارند، در دانشگاه پردیس خودگردان احتمال قبولی بیشتری دارند.

دانشگاه پردیس خودگردان مانند دانشگاه روزانه بر اساس رتبه در سهمیه ای که داوطلب در کنکور کسب کرده است، پذیرش انجام می دهد. فهرست دانشگاه هایی که سال قبل رشته دندانپزشکی را ارائه داده بودند، به قرار زیر است:

  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي البرز – كرج
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي زنجان
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي اردبیل
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي شهيد بهشتي – تهران
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي اروميه
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي بيرجند
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي مشهد
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي جندي شاپور – اهواز
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي زاهدان
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي شيراز
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي قزوين
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي كرمانشاه
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي كردستان – سنندج
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي سمنان
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي كرمان
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي گلستان – گرگان
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي گيلان – رشت
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي بابل
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي يزد
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي همدان
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي اراك
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي بندر عباس
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي مازندران – ساري

منبع : wiki

دکمه بازگشت به بالا