سفیر ایران در توکیو: ایران، الگوی مردم سالاری دینی را در جهان و منطقه نمایندگی می‌کند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن خاطرنشان کرد: انتخابات فرصت مغتنمی برای تحقق مردم سالاری دینی که جمهوری اسلامی ایران الگوی آن را در جهان و منطقه نمایندگی می کند.

به گزارش مجله لوکس، پیمان سعادت سفیر ایران در ژاپن با اعلام فرایند آغاز رای گیری در توکیو ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای خدمت اظهار کرد: امروز سفارت ایران در توکیو با اشتیاق فراوان مفتخر است وفق وظیفه ای که عهده دارد از یکایک شما هموطنان ایرانی مقیم در ژاپن همگان با ملت شریف و عزتمند ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت به مشارکت نموده و استقبال کند.

وی تصریح کرد: انتخابات فرصت مغتنمی است برای تحقق مردم سالاری دینی که جمهوری اسلامی ایران الگوی آن را در جهان و منطقه نمایندگی می کند، شرکت پر شور هم میهنان گرامی در انتخابات نشان دیگری از میراث تمدنی عظیم و ارزشمند ایران اسلامی است.

این دیپلمات کشورمان افزود: اکنون جهانیان نظارهر تحقق مجدد شرافت، عزتمندی و تاب آوری کم نظیر شما هستند، امری که بارها آن را با ایثار بی بدیل تان به اثبات رسانده اید، تردیدی نیست که بار دیگر عظمت و شکوه ایران عزیز را بر همگان اثبات خواهید کرد.

فرایند برگزاری انتخابات همچنین در باکو، افغانستان و سریلانکا نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام 

خروج از نسخه موبایل