سفرهای استانی شهید رییسی برای حل مشکلات اساسی مردم طراحی شده بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد با بیان اینکه شهید رییسی فردی ولایتمدار بود، اظهار کرد: مردم‌داری ویژگی قلبی او بود و تنها به دنبال اجرای یک نمایش برای جلب نظر مردم نبود.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی دولت برای حل مسائل جدی استان‌ها مخصوصاً مردم محروم طراحی شده بود، تأکید کرد: شهید رییسی سعی می‌کرد با راه‌اندازی اتاق‌های حل مسئله در استان‌ها دنبال رفع مشکلات مردم باشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مردم‌داری را رکن مدیریتی آقای رییسی دانست و افزود: این ویژگی مردمی بودن در دیگر شهدای خدمت همچون شهید آل هاشم و رحمتی نیز دیده می‌شد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از خصوصیات ماندگار شهید رییسی پرهیز از تصمیم‌گیری‌های فردی و احترام گذاشتن به تصمیم‌گیری‌های جمعی و باور به خرد جمعی بود.

حجت‌الاسلام خسروپناه عدالت‌طلبی را یکی دیگر از خصوصیات شهید رییسی دانست و تصریح کرد: چه در دوران قضاوت و چه در دوران ریاست جمهوری تلاش کرد با عدالت رفتار کند.

وی گفت: یکی دیگر از خصوصیات شهید رییسی رعایت اخلاق در اوج حکمرانی بود و هرگز میز و صندلی پست باعث کمرنگ شدن روحیات اخلاق مدارانه این شهید بزرگوار نشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه تواضع از دیگر خصوصیات شهید بود، عنوان کرد: نشست و برخواست با مردم بدون واسطه و تشریفات نشان داد او در میدان اجرا نیز اعتقادات را عملیاتی می‌کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید امیرعبداللهیان تصریح کرد: قدرت دیپلماسی جمهوری اسلامی در دوران دولت سیزدهم و تصدی وزارت امور خارجه شهید امیرعبداللهیان به‌قدری بود که بعد از پرتاب ۲۰۰ موشک به اسراییل سازمان ملل حتی قادر به صدور یک بیانیه نیز نشد.

حجت‌الاسلام خسروپناه با بیان اینکه اقدامات دولت سیزدهم در توسعه و پیشرفت زندگی مردم ماندگار خواهند ماند، یادآور شد: ماهش تورم از ۶۰ به ۴۰ درصد، صدور ۵ میلیون بیمه سلامت طی سه سال، حل مشکل آب بسیاری از استان‌های کشور، افزایش ۲۲ درصدی صادرات غیرنفتی و رشد اقتصادی و فروش نفت از اقدامات اثرگذار دولت و آقای رییسی بود.

خروج از نسخه موبایل