ورزشی

ستاره قرمزها از عکس تیمی حذف شد!

درگیری سانچو با اریک تن‌هاخ باعث شده که او به طور کلی از این تیم کنار گذاشته شود و در حالی که بسیاری شانسی برای بازگشت او قائل بودند، این اتفاق روز به روز بعیدتر به نظر می‌رسد.

پیش از این گفته شده بود که اگر این بازیکن حاضر به عذرخواهی از سرمربی یونایتد باشد، اجازه خواهد یافت که بار دیگر به جمع دیگر هم‌تیمی‌هایش ملحق شود اما حالا دیلی میل خبر داده که حتی این اتفاق هم تغییری در شرایط او ایجاد نخواهد نکرد.

یونایتد چند روز قبل عکس تیمی را در مجموعه تمرینی‌اش با حضور بازیکنان گرفت که این کار را برای اولین بار پس از فصل 15-2014 انجام داد و ویدیویی از آن در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که خبری از سانچو نبود.

چنین اتفاقی به این معناست که مدیران این باشگاه به صورت جدی در فکر فروش او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستند و قصد دارند پیشنهادات دریافتی برای این بازیکن را با دقت بررسی کند.

این در حالی است که آنها مبلغ هنگفتی برای جذب او در سال 2021 هزینه کرده بودند و حالا باید با ضرری قابل توجه این بازیکن را به فروش برسانند. بارسلونا و یوونتوس دو باشگاهی هستند که به صورت جدی شرایط سانچو را زیر نظر دارند.

257 251

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا