ستاره‌های هالیوودی؛ صداپیشگان انیمیشن جدید نتفلیکس

ستاره‌های هالیوودی؛ صداپیشگان انیمیشن جدید نتفلیکس

با اعلام کمپانی نتفلیکس بازیگران شناخته شده هالیوودی همچون «امیلیا کلارک» و «ناتالی پورتمن» قرار است در انیمیشن سینمایی «توییت‌ها» به عنوان صداپیشه حضور داشته باشند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اعلام سرویس آنلاین نتفلیکس صداپیشه‌های انیمیشن سینمایی «توییت‌ها» (The Twits) معرفی شدند، انیمیشن جدیدی که طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش اعلام شده قرار است از سال آینده میلادی از همین سرویس آنلاین پخش شود.

طبق این خبر ناتالی پورتمن (بازیگر آثار شاخصی همچون «لئون حرفه‌ای» و «قوی سیاه» و برنده جوایز اسکار، گلدن گلوب، بفتا و…) امیلیا کلارک (ستاره محبوب سریال بازی تاج و تخت)، مارگو مارتیندال و جانی وگاس به عنوان چهره‌های شناخته شده در این اثر حضور خواهند داشت و صداپیشگی شخصیت‌های گوناگون این انیمیشن را برعهده دارند.

انیمیشن «توییت‌ها» اثری به کارگردانی فیل جانستون است که داستان آن حول محور دو شخصیت اصلی یعنی آقا و خانم توییت می‌گردد، شخصیت‌هایی که بدترین، بدبوترین و کثیف‌ترین زوج دنیا هستند و مالکیت یک شهربازی خاص را برعهده دارند. شهربازی خانواده توییت منزجرکننده‎‌ترین، خطرناک‌ترین و احمقانه‌ترین شهربازی جهان است که با نام «توییتلندیا» شناخته می‌شود.

اما داستان اصلی فیلم زمانی شکل می‌گیرد که توییت‌ها در شهر خودشان به قدرت می‌رسند و دو یتیم شجاع و یک خانواده از حیوانات جادویی تصمیم می‌گیرند برای نجات شهر، دقیقا شبیه به خانواده توییت دست به حیله و نیرنگ بزنند.

فیل جانستون علاوه بر کارگردانی وظیفه فیلمنامه‌نویسی این اثر را نیز برعهده داشته. البته در هر دو بخش هنرمندان دیگری هم جانستون را همراهی کردند. مگ فاورو نویسنده دوم این انیمیشن است و در زمینه کارگردانی هم کت شاناهان و تاد کونجان دمونگ در کنار فیلم جانستون حضور دارند. 

خروج از نسخه موبایل