بین الملل

زمین ۵۰ هکتاری تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

رحیم انصاری پور در گفتوگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، آنا با توجه به برگزاری رویداد ملی گام دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد 1401 اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران با سه ایده پیشنهادی با عنوان ایده تولید سطل گل جدید آسان کار، تولید دستگاه ویژه آبی و صنعتی. درمان هالوکس و الگوس، تولید پنجره شیشه‌بالابر الکتریکی ریموتی دستی در این رویداد شرکت کرده و گروه پژوهشی با عنوان سرگروه برای فعالیت در این رویداد تشکیل شده است.

وی با فعالیت های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته عنوان کرد: برجسته ترین فعالیت های فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزاری نمایشگاه عکس سردار دلها، برگزاری مراسم همایش حوزه و دانشگاه به مناسبت شهادت «دکتر مفتح» و اعزام کارکنان دانشگاه به ارودی راهیان نور. در منطقه عملیاتی شرهانی بوده و برنامه های فرهنگی واحد دهلران در سال جاری قدردانی از رشادت‌های سرلشکر شهید چاغروند و برگزاری مراسم گام دوم انقلاب در


شرح:

رشته تجهیزات نفت در دانشگاه آزاد دهلران راهاندازی می شود


دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران درباره برجسته ترین فعالیت های تحقیقات، فناوری و نوآوری این واحد دانشگاهی در سال 1400 گفت: سال گذشته پیگیر مجوز دریافت 50 کشاورزی کشاورزی برای تولید گیاهان دارویی از منابع طبیعی دهلران بوده و این تولید در حال پایان است.

زمین ۵۰ زمینی تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی مجوز اخذ

این مسئول ادامه داد: طرح توجیهی درآمدزایی غیرشهریه‌ای با توجه به ظرفیت بومگردی شهرستان دهران برای تصویب به سازمان مرکزی ارسال و سه ایده به همراه یک گروه پژوهشی برای شرکت در رویداد گام دوم دانشگاه تهیه و ارسال شد. درح درسنامه ۱۰ دوره آموزشی دوره کوتاه‌مدت برای صدور مجوز به سازمان مرکزی ارسال ردهه اینی

انصاری‌پور با ارزیابی عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در حوزه آموزشی بیان کرد: جذب دانشجو در رشته های تفاهمی استانی، جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در نیمسال منتهی به سال گذشته، جذب بیش از 200 دانشجو در نیمسال اول سال گذشته که رشد چشمگیری در مقایسه با سال گذشته ازجمله فعالیت های آموزشی این واحد دانشگاهی بوده و مجوز رشته های جدید را دریافت کرده است. و جذب دانشجو در کارشناسی ارشد فراگیر بدون کنکور از برنامه های سال ۱۴۰۱ واحد دهلران است.

وی بیان کرد: اعطای وام های متعدد دانشجویی که سال گذشته باعث جذب دانشجو شد از برجسته ترین فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته و مهمترین رخداد دانشگاه فراگیر کارشناسی ارشد است که آینده نزدیک باعث جذب چشمگیر دانشجو می شود.

انتهای پیام / ۴۱۲۱/۴۰۶۲ /

دکمه بازگشت به بالا