روش بزرگ کردن سینه

محتوای این مطلب پنهان

چه روش هایی برای بزرگ کردن سینه وجود دارد؟

سینه یکی از اندام های خاص و مهم برای افزایش زیبایی و تناسب اندام برای بانوان است. داشتن سینه های خوش فرم و متناسب برای بانوان بسیار مهم تلقی شده و باعث افزایش اعتماد به نفس و افزایش جذابیت زنانگی آنها می شود. برخی از افراد ذاتا و به طور طبیعی سینه های بزرگ و سفت دارند ولی برخی از افراد سینه هایی کوچک دارند. برای افزایش حجم، ارتقاء زیبایی و فرم دهی سینه روش های مختلفی مثل ورزش و ورش های جراحی و غیر جراحی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن ها بپردازیم.

بزرگ کردن سینه با تمرین ورزشی

خیلی از بانوان برای بزرگ کردن سینه و فرم دهی آن ها به دنبال روش های  ورزشی هستند که راهکاری بسیار پسندیده است ولی باید این نکته را در نظر داشته باشند که افزایش حجم سینه با ورزش، روندی طولانی است و نیاز به تعهد و رعایت اصول دارد.

با ورزش سطح استروژن و هورمون های بدن افزایش یافته و غدد و مجاری پستان ها رشد کرده که باعث افزایش حجم سینه می شود. بانوان باید بدانند که کنار تمرینات ورزشی مثل پارالل، تمرین با توپ مخصوص و ….. باید رژیم غذایی خاص و منظمی را رعایت کنند تا بدن میزان کربوهیدرات و پروتئین لازم برای افزایش حجم سایز را دریافت کند همچنین فرد به تناسب اندام ایده آل خود برسد.

بزرگ کردن سینه بدون جراحی

روش های دیگر افزایش حجم سینه، بزرگ کردن سینه بدون جراحی است. خیلی از بانوان برای بزرگ کردن سینه خود تمایل به جراحی ندارند. از جمله روش های بزرگ کردن سینه بدون جراحی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تزریق ژل به سینه

تزریق ژل یا فیلر به سینه یکی از روش های بزرگ کردن سینه بدون جراحی است. این ژل ها عمدتا از جنس هیالورونیک اسید بوده که توسط سرنگ های مخصوص با سوزن های نازک به سینه تزریق می شود. تزریق ژل به سینه ماندگاری محدود داشته و با توجه به سازگاری فیلر با بدن فرد به مدت محدودی ماندگاری دارد و پس از آن خاصیت خود را از دست داده و نیاز به تزریق مجدد خواهد بود.

طب سوزنی برای بزرگ کردن سینه

یکی از روش های بزرگ کردن سینه بدون جراحی، طب سوزنی است. طبق ادعای ارائه دهندگان این روش، هیچ عوارض، درد و خونریزی نداشته و روشی طبیعی است. افزایش حجم سینه با طب سوزنی روش زمان‌ بر بوده که باید صبر بالایی برای دیدن نتیجه عمل داشته باشید. طب سوزنی با افزایش گردش خون و افزایش انرژی حیاتی بدن به افزایش حجم سینه کمک می کند. تاثیر این روش در افراد متفاوت است و نمی توان آن را روشی صد درصد موثر دانست. اما بعنوان مکمل درمان ، تاثیر خوبی دارد.

استفاده از پروتز خارجی برای افزایش حجم سینه

اگر هنوز قصد انجام عمل فرم دهی سینه ندارید ولی دوست دارید سینه های زیبا و خوش فرم داشته باشید پروتز خارجی یکی از  روش های  بدون جراحی است که باعث می‌شود سینه های شما زیبا و برجسته به نظر برسد. پروتز خارجی از فوم های نرم و سبک ساخته شده که می توانید آن را در سایزهای مختلف تهیه نمایید و با قرار دادن آن در سوتین خود ظاهر بهتری را رقم بزنید. این روش فقط مناسب مهمانی ها میباشد که لباس جلوه خوبی در بدن داشته باشد. برای بزرگ کردن سینه و پستان واقعی ، روش های دیگری وجود دارد که در ادامه معرفی می کنیم.

استفاده از جراحی برای بزرگ کردن سینه

از عمل های زیبایی بزرگ کردن سینه می توان موارد زیر را نام برد.

رایج ترین عمل جراحی بزرگ کردن سینه، جایگذاری ایمپلنت یا پروتز سینه است که باعث برجسته شدن، اصلاح فرم و افزایش حجم سینه ها می شود. ایمپلنت ها یا پروتز ها جسمی خارجی هستند که اکثر آن ها از جنس سیلیکون بوده و خاصیت ارتجاعی دارند. جراح با ایجاد برش در قسمت زیرین سینه و در چین تحتانی، این پروتزها را زیر بافت چربی و یا زیر بافت عضلانی سینه قرار می دهد. سپس با بخیه های قابل جذب محل برش داده شده را بخیه می کند.

چه کسانی میتوانند عمل پروتز سینه بکنند؟

  • اشخاصی که سینه های کوچک دارند.
  • افرادی سینه های قرینه و متقارن ندارند.
  • افرادی که با استفاده و قرار دادن جسم خارجی و پروتز در بدن خود مشکلی ندارند.
  • افرادی که میزان بافت چربی کافی برای انتقال به سینه ندارند.
  • اشخاصی که سینه های خود را با عمل های جراحی مانند ماستکتومی برداشته اند.

هزینه جراحی پروتز سینه

برای مشخص کردن هزینه عمل پروتز سینه عوامل زیادی را باید در نظر داشت. زیرا خرید پروتز سینه به عهده فرد می باشد پس برای تعیین قیمت عمل، جنس و مارک پروتز سینه، دستمزد جراح، هزینه‌های کلینیک یا بیمارستان را باید بررسی کرد. به طور میانگین هزینه عمل پروتز سینه بالای 30 میلیون میباشد.

عمل پروتز پکسی برای بزرگ کردن سینه

پروتز پکسی یا پروتز و لیفت سینه به عملی گفته می شود که انجام همزمان لیفت سینه برای رفع افتادگی، شل شدگی و بالا کشیدن سینه و بعد از آن قرار دادن پروتز سینه برای فرم دهی، افزایش حجم و برجسته شدن سینه صورت می‌گیرد.

جراح با ایجاد برش روی بافت سینه و برداشت پوست اضافی و با قرار دادن پروتز زیر عضلات سینه به فرم دهی و لیفت سینه می پردازد. در این عمل جاگذاری پروتز زیر عضله سینه باعث می شود تا به مرور زمان سینه ها افتادگی کمتری پیدا کرده و پروتز پکسی ماندگاری بیشتری داشته باشد.

کاندیدای مناسب عمل پکسی پروتز

  • افرادی که می خواهند علاوه بر افزایش حجم سینه برای رفع شل شدگی پوست، سینه را لیفت کنند.
  • اشخاصی که بعد از رفع افتادگی و شل شدگی علاقه به بزرگ شدن سینه ها دارند.
  • افرادی که میزان افتادگی و شل شدی بیش از حد داشته باشند که با پروتز سینه به تنهایی حل نشود. 
  • اشخاصی که لاغر بوده و سینه های کوچک و افتاده دارند.

 بزرگ کردن سینه

هزینه عمل پروتز پکسی

هزینه پکسی پروتز علاوه بر دستمزد جراح، دستمزد تیم جراحی و هزینه های کلینیک یا بیمارستان به دو بخش دیگر تقسیم می شود. از یک سو هزینه عمل لیفت سینه و‌ تجهیزات و لوازم مورد استفاده  و سوی دیگر هزینه خرید پروتز و عمل پروتز سینه نیز به آن اضافه می شود.

عمل تزریق چربی به سینه

آخرین روش بزرگ کردن سینه استفاده از تزریق چربی است. در این روش با پیکرتراشی و تخلیه چربی دیگر نقاط بدن با کمک لیپوماتیک شکم و پهلو یا لیپوماتیک ران، چربی لازم برای تزریق به سینه فراهم می شود.

تزریق چربی به سینه باعث افزایش حجم و بزرگ شدن سایز سینه می شود و علاوه بر آن به زیبایی و فرم دهی سینه کمک بسزایی می کند. جراح با برداشت چربی از دیگر نقاط بدن با استفاده از دستگاه های مخصوص و تزریق چربی با سرنگ مخصوص به سینه، عمل را انجام می دهد. تزریق چربی به سینه طبق تجربه احتمال بروز عفونت را به دنبال دارد و در نتیجه بهتر است آن را جزو گزینه های اول برای بزرگ کردن سینه قرار نداد.

کاندیدای مناسب عمل تزریق چربی به سینه

  • افرادی که بافت چربی زیاد و کافی برای تزریق سینه داشته باشند.
  • اشخاصی که قصد پیکرتراشی و تخلیه چربی از بدن را دارند.
  • اشخاصی که دچار عدم قرینگی سینه ها هستند.
  • افرادی که نقص های ظاهری کوچک در سینه دارند.

هزینه تزریق چربی به سینه

هزینه تزریق چربی به سینه شامل سه بخش می شود، هزینه پیکر تراشی و برداشت چربی از بدن که در آن هزینه های تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده محاسبه می شود، هزینه تزریق چربی با لوازم مخصوص و در مرحله آخر دستمزد جراح و تیم جراحی و هزینه های مرتبط به کلینیک و بیمارستان.

بزرگ کردن سینه با دستگاه

جدیدترین روش بزرگ کردن سینه بدون جراحی، استفاده از دستگاه های مخصوص است که کم خطر هم می باشد. برای افزایش حجم سینه دستگاه های مختلفی وجود دارد تبلیغات وسیعی هم برای آن ها انجام می شود.

استفاده از وکیوم برای بزرگ کردن سینه چند مرحله بسیار ساده دارد که مرحله اول با شستن و تمیز کردن بافت سینه و ماساژ سینه ها شروع می شود تا خونرسانی موضعی زیادتر شود. بهتر است حتما از روغن خراطین هم برای ماساژ استفاده شود تا هم خونرسانی بیشتر شود و هم تاثیر بزرگ کنندگی عالی دارد.  مرحله دوم مکش و رها سازی سینه با دستگاه وکیوم است تا بافت چربی سینه تحت فشار قرار گیرد و تحریک شود.

دستگاه وکیوم سینه

وکیوم سینه یا پمپ بزرگ کننده سینه دستگاهی برای افزایش حجم سینه بدون جراحی است. کار با این دستگاه بسیار ساده است. دستگاه وکیوم مانند بادکش عمل کرده یعنی سینه و بافت چربی را تحت فشار قرار داده و با افزایش جریان خون در این ناحیه باعث افزایش حجم و بزرگی سینه می شود. نتیجه و تاثیر دستگاه وکیوم به سرعت نمایان می شود و شاهد بزرگ شدن سینه های خود بعد از وکیوم کردن خواهید بود. ماندگاری نتیجه به مرور افزایش می یابد . برای بهبود و تسریع نتیجه و ماندگاری سریعتر و بیشتر نتیجه ، همزمان با دستگاه وکیوم سینه از روغن خراطین نیز استفاده کنید .

 بزرگ کردن سینه

بهترین روش برای افزایش حجم و بزرگ کردن سینه چیست؟

بهترین روش و بدون عوارض ترین روش برای عمل فرم دهی سینه و بزرگ کردن سینه و همچنین ارزان ترین روش بزرگ کردن سینه ، استفاده همزمان از دستگاه وکیوم سینه  و روغن خراطین است. زیرا سالیان دراز استفاده از این متد و نتایج موفقیت آمیز آن ثابت کرده است که روشی بهتر و ماندگار تر از آن وجود ندارد. البته منظم از این پک بزرگ کننده سینه و همچنین استفاده از روغن خراطین اصل ، برای دست یابی به نتیجه عالی و ماندگار ، بسیار مهم است.

از کجا خراطین اصل تهیه کنم؟

 از کجا وکیوم سینه بخرم؟

طبق تحقیقات ما و تجربه چند ساله ما در شناخت بازار و محصولات موجود در بازار ، پیشنهاد ویژه ما خرید از عطاری آنلاین بالینسو و محصول  دستگاه وکیوم مخصوص بانوان و روغن ترکیب ویژه روغن خراطین و زالو میباشد. محصول روغن خراطین 100% خالص بوده و با استفاده از مواد اولیه اصل وارداتی و زیر نظر طبیبان طب سنتی تولید می شود . دستگاه وکیوم سینه فروشگاه بالینسو ، مستقیما از کارخانه تهیه و به دست مشتری میرسد .

و مهمتر از آن بالای 95% مشتریان این فروشگاه از کیفیت محصولات و جوابدهی آن کاملا رضایت دارند و به نتیجه دلخواه رسیده اند .

بزرگ کردن سینه

دکمه بازگشت به بالا