بین الملل

روحیه فسادستیزی در دانشگاه‌ها مصداق پیدا می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه استان های ایلام خبرگزاری آنا، حسن بهرامونیا در مراسم گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو با دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام به تقارن روز دانشجو و هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: کشور در سایه رشد و بالندگی است. تحقیق و پایداری همه سیستم ها به تحقیق بستگی دارد (بیشتر)

وی افزود: اگر تولید علم بدون دلیل و تعهد، اخلاق و خدمت به مردم صورت گیرد، به علمی بدون جهت و نه در خدمت بشر تبدیل می شود و نمونه آن بمباران شهر هیروشیما است. بشریت.”

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

استاندار ایلام تاکید کرد: مصداق تحریم های ظالمانه دشمن علم بدون جهت و بی اخلاقی است و اگر علم اخلاقی و بومی کشور نبود، نمی توانستیم از این مخرب و مخرب جان سالم به در ببریم. تحریم های سرکوبگر». بغرنج.

بهرامونیا به شهادت سه دانشجو در دانشگاه تهران در سال 1332 اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره این سه دانشجو گفت: حرکتی که از سال 1332 آغاز شد ادامه دارد و در 15 خرداد 1342 و در انقلاب اسلامی ایران 57، همان دانش آموز ادامه داد. جنبش و این استقلال.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

وی تصریح کرد: باید تمام ظرفیت فکری و مادی برای قوام این حرکت بسیج شود و از راهبردها و اندیشه های دانش آموزان برای توسعه استان به ویژه در حوزه فرهنگی استفاده شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: در سایه همدلی و همکاری همه آحاد مردم به ویژه دانشگاهیان مسیر توسعه را در استان دنبال می کنیم و نقش دانشگاه ها در توسعه استان حیاتی و بی بدیل است و نیازمند ساخته شود. در توسعه استان استفاده می شود.»

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

دانشجویان باید مسئولین را پاسخگو باشند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این مراسم با تبریک روز دانشجو به استاندار ایلام، تصریح کرد: ظرفیت گسترده سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه استان است. .

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

بهروز ناصری افزود: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و به عنوان افسران جنگ نرم با پاسخگویی و کمک به مردم وظیفه خطیری بر عهده دارند.

سرپرست دانشگاه آزاد ایلام گفت: فضای فرهنگی و دانشگاهی خاصی در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده است و دیدگاه همه مسئولان دانشگاه بر اساس برنامه های پیرامون دانشجویان است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

ناصری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با ظرفیت 7 هزار دانشجو، 200 هیئت علمی، ایجاد ده ها مقاله علمی و ده ها طرح تحقیقاتی منحصربفرد، این دانشگاه هیئت علمی قوی در توسعه استان است.

وی ادامه داد: استاندار ایلام که توجه ویژه ای به نقش دانشگاه های استان در توسعه دارد، از دانشگاه های استان به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی می طلبد که طرح های دانش بنیان و پژوهشی را در اولویت قرار دهند.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

آنا گفت: یک دانشجوی بسیجی در پایان این مراسم بیانیه ای را که به مناسبت روز دانش آموز بیان شده بود قرائت کرد.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا