سلامت و دانش

“رمدسیویر” شرکت گیلیاد تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت کرد

سازمان غذا و داروی ایالات متحده RemedSiver را از Gilead Sciences تأیید کرده است.

به گزارش مجله لوکس و به نقل از الجزیره ، RamedSavier دارویی است که از زمان شروع بیماری کرونا قلب برای بهبود وضعیت بیماران بستری شده در بیمارستان برای Covid-19 توسط برخی بیمارستان های سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است.

اداره غذا و داروی ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد داروی ضد ویروس این شرکت ، معروف به RamedSavier ، را برای درمان Covid-19 تأیید کرده است. وکلوری علامت تجاری RemedSiewer است که قبلاً توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای استفاده اضطراری و معالجه بیماران بستری در Covid-19 تأیید شده است. طبق بیانیه مطبوعاتی این شرکت ، Gilead اولین و تنها شرکتی در ایالات متحده است که برای درمان Covid-19 تأیید شده است.

Remedsier ، که توسط Gilead برای درمان ابولا ساخته شده است ، همچنین در جلوگیری از تکثیر سندرم تنفسی حاد ویروس کرونا موثر است که باعث Covid-19 می شود.

این دارو اخیراً توسط دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده نیز تبلیغ شد. ترامپ اخیراً از بیماری کرونا قلب رنج می برد و پزشک وی تأیید کرد که این دارو را در اوایل ماه جاری در مرکز پزشکی ملی پزشکی والتر رید دریافت کرده است که بخشی از درمان وی برای کوید -19 است.

هفته گذشته ، سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام کرد که مطالعه ای بر روی 11266 بیمار نشان داد که چهار داروی طیف وسیع ، از جمله هیدروکسی کلروکین ، لوپیناویر ، اینترفرون و رمیدسویر ، تأثیر کمی در بهبودی در درمان ویروس کرونا دارند. گاهی اوقات هیچ تاثیری بر روی Covid-19 در بیماران بیمارستان ندارند ، اگرچه نتایج مطالعه WHO هنوز ارزیابی نشده است. در بیانیه ای که پس از انتشار نتایج منتشر شد ، گلیاد ابراز نگرانی کرد که داده های این مطالعه به طور کامل بررسی نشده است. این شرکت روز پنجشنبه در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که تأیید FDA بر اساس سه آزمایش تصادفی کنترل شده انجام شده است و آزمایش فاز 3 توسط انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی نشان داد که درمان کلر منجر به پیشرفت های قابل توجه بالینی در بیماران بستری در بیمارستان با Covid می شود. -19

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا