استان ها

رسانه‌ها شور و نشاط در حوزه بلوغ سیاسی را نشان دهند

مجله لوکس/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: رسانه‌ها شور و نشاط در حوزه بلوغ سیاسی را نشان دهند.

سیدمحمدحسین بلاغی در نشست تبیینی فعالان رسانه‌ای استان آذربایجان شرقی که با محوریت انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به همراهی رسانه‌های استان در برهه‌های مختلف، اعلام کرد: در برهه‌ها و مناسبت‌های مختلف سیاسی،‌ اجتماعی و … جریان رسانه با نگاه مثبت در جهت ایجاد بصیرت و بینش آگاهانه و صحیح تلاش کرده است و این همراهی اهالی رسانه شایسته تقدیر است.

وی افزود: علیرغم شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، فضای روانی جامعه با زعامت مقام معظم رهبری، استقرار خود را حفظ کرد و همچنان در مسیر خود در حال حرکت است و نظام جمهوری اسلامی با اقتدار کار خود را پیش می‌برد.

وی افزایش مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه مردم در انتخابات بدون هیچ گونه سوگیری را مهم‌ترین رویکرد اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ایام انتخابات عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی رویکرد رسانه را نیز افزایش مشارکت آگاهانه مردم برشمرد و گفت: افزایش آگاهی و دانش سیاسی عموم مردم، حفظ همدلی و انسجام اجتماعی، حفظ آرامش روانی جامعه و ترغیب اقشار مختلف به مشارکت حداکثری از رویکردهای دیگر در این راستا محسوب می‌شود.

وی از رسانه‌ها خواست تا دستورالعمل رسانه‌ای هیئت نظارت بر مطبوعات درباره انتخابات ریاست جمهوری را مدنظر داشته باشند.

به گزارش مجله لوکس، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، وی مطرح کرد: ما همواره سعی داشته‌ایم تا از جریان رسانه حمایت کنیم و رسانه‌ها نیز نباید نقدها را به سمت تخریب سوق دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا