رزمندگان فلسطینی 15 خودرو و تانک ارتش اسرائیل را منهدم کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین مجله لوکس، گردان‌های عزالدین امروز (۱۵ آذر) در شصت و یکمین روز جنگ در غزه، از انهدام ۱۵ خودرو، نفربر و تانک رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف غزه خبر داد

رزمندگان فلسطینی در منطقه «بیت لاهیا» در شمال غزه ۱۲ خودرو و نفربر نظامی رژیم اشغالگر را هدف قرار دادند. یک نفربر و یک تانک مرکاوا نیز در شمال شهر خان یونس با موشک‌های «الیاسین ۱۰۵» هدف قرار گرفت و منهدم شد. یک تانک نیز در شرق خان یونس هدف حمله فلسطینی‌ها قرار گرفت.

همچنین نیروهای مقاومت فلسطینی پایگاه «رعیم» در شرق غزه را موشک‌باران کردند؛ این پایگاه مقر «لشکر غزه» و مقر اصلی ارتش صهیونیستی برای اداره جنگ در غزه به شمار می‌رود.

از سوی دیگر عزالدین القسام خبر داد که یک خانه را در شرق خان یونس که نظامیان اسرائیلی در آن سنگر گرفته بودند را با خمپاره و تیرباز هدف قرار داده است.

چهار نظامی صهیونیست در شرق خان یونس و دو نظامی دیگر نیز در منطقه «القراره» در این شهر هدف شلیک تک تیراندازان فلسطینی قرار گرفته و کشته و زخمی شدند.

 

ارتش اسرائیل روز یکشنبه (۱۲ آذر) شهر خان یونس را منطقه جنگی اعلام کرد، اسرائیل پیش از آن نیروهای خود را از شهر غزه بیرون کشیده و روانه خان یونس کرده بود.

اما در این راستا روزنامه یدیعوت احارانوت، دیروز (۱۴ آذر) در بحبوحه نبرد سنگین در خان یونس در جنوب غزه، نوشت که چه بسا ارتش اسرائیل در این شهر بیش از شهر غزه متحمل تلفات و هزینه شود.

این روزنامه به قلم «ناحوم برنیا» از محافل نظامی و سیاسی اسرائیل خواست تا انتظارات خود را از ارتش اسرائیل در خان یونس کاهش دهند.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

خروج از نسخه موبایل