استان ها

رحمتی برای بهتر شدن شرایط نساجی فرصت خواست

مجله لوکس/مازندران سرمربی تیم نساجی مازندران بابت شکست خانگی تیمش برابر تیم آلومینیوم اراک از هواداران این تیم عذرخواهی کرد و گفت: از هواداران تیم نساجی درخواست دارم برای بهتر شدن شرایط این تیم و رسیدن به رتبه تک رقمی جدول به او و تیمش فرصت بدهند.

سیدمهدی رحمتی، سه‌شنبه شب، ۲۵ آنلاین ماه پس از شکست یک بر صفر تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران گفت: واقعا بابت این شکست از مردم مازندران و هواداران پرشور تیم نساجی عذرخواهی می‌کنم. مسئولیت اصلی این باخت بر عهده من است.

وی افزود: ناراحتی من از بازیکنانم است که دوست دارم آنها بیشتر در جریان بازی تمرکز کنند و به نکات فنی که در جریان تمرینات هفتگی با آنها کار می‌کنیم در زمین پیاده کنند.

هواداران نگران نباشند، نساجی بهتر خواهد شد

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه گل دقیقه ۳ مسابقه در جمع هواداران و فشار بازی روی بازیکنان غافلگیر کننده بوده است، گفت، من مهدی رحتمی تیم نساجی را درست می‌کنم و باید فرصت بدهید.

رحتمی اضافه کرد: توقعم از هواداران تیم نساجی این هست که نگران هیچ چیزی نباشند و این تیم در آینده بهتر از این خواهد شد.

 تیم نساجی با جابه‌جایی زیاد بازیکنان در لیگ حاضر شد

وی اظهار کرد: تیمی که از بازیکنان فصل قبلش فقط ۳ بازیکن باقی مانده و تغییرات زیادی داشته، باید برای هماهنگی بیشتر به او فرصت داد و من شکست و مسئولیت این باخت را به گردن می‌گیرم.

 نساجی تا سه هفته آینده به شرایط خوبش بر می‌گردد

سرمربی تیم نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد: مطمئن باشید تیم نساجی به روند خوبش برخواهد گشت و این را تا حداقل سه هفته آینده خواهید دید و به شرایط خوب بر می‌گردیم.

 انگیزه تیم‌ها مقابل نساجی آسیایی بیشتر شد

رحمتی، با بیان اینکه در بازی‌های این فصل بیشتر تیم با توجه به جایگاه آسیایی نساجی بسیار با انگیزه‌تر بازی می‌کنند، ادامه داد: بعد از دریافت گل از تیم آلومینیوم، موقعیت زیادی برای گلزنی داشتیم که با بی‌دقتی بازیکنانم به هدر رفت.

وی اضافه کرد: اگر موقعیت‌ها تبدیل به گل می‌شد، الان شرایط کاملا تغییر می‌کرد و الان نوع پرسش‌ها نیز متفاوت‌تر بود.

تیم نساجی مازندران در نخستین بازی از هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت۱۸ عصرسه شنبه ۲۵ آنلاین در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم آلومینیوم اراک بود و در پایان با نتیجه یک بر صفر از میهمانش شکست خورد.

در جدول رده بندی این مسابقات، تیم آلومینیوم اراک با انجام هفت مسابقه و کسب ۱۲ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد و تیم نساجی مازندران با انجام ۶ مسابقه و کسب ۵ امتیاز در رده دهم جدول شانزده تیمی این مسابقات باقی ماند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا