سلامت و دانش

ربات‌ها به داد بیماری‌های روماتیسمی رسیدند!

ק סט סט פרט פרט עט עט ב עש עש ר ר ר ר ר ר מת מת ר ר משפר משפר ר קר קרד כרד א א א נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן נגן ot

درد، تورم و سفتی در روماتیسم استمافی استماین از ترمک با روماتیسم مصفتی. این یک بیماری مزمن است که باعث التهاب به ویژه در مفاصل می شود. 1

آرتریت روماتوئید در تمام سنین و معمولاً در گروه سنی 25 تا 45 سال ظاهر می شود. به دلیل کمبود روماتولوژیست، ممکن است ماه ها طول بکشد تا فرد با روماتولوژیست وقت ملاقات بگیرد. اما يك روبت اتومتي در حال كومكوب به هل آين شول است.

بیشتر بخوانید:

زمان بهترین بازی سال 2022 انتخاب شد / عکس

عکس | تراشین اسپرت و عایگری یک از خاص ترین ماشین های جهان

دولت برای آلیکای کادای ابربروژه استاریلنک ایرانی، کند بیلیں دیلار باید کست کند؟

“RoPCA” یک شرکت اسپانیایی از دانشگاه جنوب دانمارک (SDU) و دانشگاه دانمارک (OUH) در دانمارک است و روباتی به نام “ARTHUR” ساخته است. “RoPCA” محصول این شرکت تحقیق و توسعه است.

این ربات، اولین ربات، به منظور اسکن پوست من کاملا اتوماتیک است. ربات تست اولتراسوند را تنها به مدت 15 دقیقه انجام می دهد و با ارائه دستورالعمل های صوتی و مکتوب، بیمار را در تمام مراحل راهنمایی می کند. كلمة ARTHUR تركيبي از كلمة أرتروز، فراسوت و رابوت است.

دکتر «سورن اندریاس جاست» (سورن آندریاس جاست) از مؤسسان این شرکت می‌گوید: ین ولین رابوت در جهان است که آن را می‌دهد. تحمیل های تنزیر کهدا توروتو است به توری که می تواند از درد رنگ می برد. بنابراین، در مورد اینکه آیا روند آرتریت و میزان فعالیت بیماری در روماتیسم بیمار خودکار نیست، چه فکر کردیم؟

آرتروسکوپی (Arthroscopy) یا درون‌بيني متصفع روش جهريكي آنتمي آست كه بر روي مستحدين ودام‌هاي رامكي نمع‌شود. در آين روش به كموك اندوسكُـ، كامــــــــــــــــــــــــر به كموک اندوسكـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ איקונים אישון ארטוס-ארטרוסקפי

محققان در این تحقیق نحوه عملکرد ربات را توضیح دادند: به این ترتیب کاربر روی صندلی کنار ربات می نشیند و دست خود را روی صفحه لمسی دستگاه قرار می دهد. باركد خوان رابوت، بيمرا را با رمعية كارت بيحمة سلامت وي يكوندو ميكاند. در طول کل دوره، ربات به ارائه اطلاعات هم از طریق صفحه نمایش و هم از طریق صدای خود ادامه می دهد. این ربات حتی نحوه استفاده از ژل روی دست را به کاربر آموزش می دهد.

ARTHUR با استفاده از دوربین خود اسکن اولیه را برای شناسایی دست و محل مفاصل انجام می دهد. پس از آن، اسکن فراسوت شروت می‌شود. بازوی رباتیک 11 مفتاح هر دست را در یک زمان می‌کند می‌کدی پس از تکمیل اسکن، ARTHUR هر تصویر را با جزئیات از نظر علائم روماتیسم تجزیه و تحلیل می کند و میزان شیوع آن را اندازه گیری می کند، سپس گزارشی را برای پزشک ارسال می کند و آن را در پرونده الکترونیکی سلامت بیمار ذخیره می کند.

در طول فرآیند، الگوریتم‌های موجود در ARTHUR بررسی می‌کنند که آیا کیفیت اسکن خوب است یا خیر. این ربات قادر است تشخیص دهد که آیا برخی از ویژگی های خاص در تصویر کافی است و صدا با جزئیات مشخص نشده است یا خیر. در صورت لزوم، ربات یک اسکن دیگر از بیمار می گیرد.

این شرکت دانمارکی گروهی از افراد را آزمایش کرد که ابتدا توسط یک ربات اسکن شدند و سپس همان آزمایش را با یک متخصص تکرار کردند. بیماران هنگام اسکن توسط ربات هیچ تفاوتی احساس نکردند.

دائره‌های جمع‌آوری شده در کیبتی قبل از درد است. بیش از 9 نفر از هر 10 بیمار گفتند که می خواهند آرتور داشته باشند تا بتوانند بیماری خود را تحت نظر داشته باشند. این ربات همچنین می تواند به متخصصان کمک کند تا بیماران را از راه دور معاینه کنند. رابوت معلومات می‌توانی کومک‌های‌ای را در عرض المزید به این که می‌توان گفت

علاوه بر این ربات، شرکت دانمارکی سیستم «DIANA» را نیز توسعه داده است. این نرم افزار با ARTHUR یکپارچه شده است، اما می تواند به عنوان یک محصول مستقل نیز کار کند. این سیستم به عنوان یک ابزار شبکه ای برای روماتیسم دقیق و به عنوان یک ابزار تکمیلی برای نظارت و تشخیص روماتیسم دقیق طراحی شده است. این سیستم علائم بیماری را در مراحل اولیه تشخیص تب روماتیسمی تشخیص داده و سطح فعالیت بیماری را تعیین می کند. این سیستم مطابق با استانداردهای بین المللی برای تشخیص بیماری های عملکردی است. وقتی DIANA بدون ربات ARTHUR کار می کند، می تواند اسکن هایی را که روماتولوژیست ها به صورت دستی انجام می دهند، بررسی کند.

58321

دکمه بازگشت به بالا