رئیس جمهور بعدی باید فسادستیز باشد

مجله لوکس/البرز امام جمعه کرج از مردم خواست با بررسی دقیق نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، به شخصی که فسادستیز و مدیر جهادی باشد، رای دهند.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۱۸ خرداد ماه) کرج با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، گفت:  رئیس جمهور آینده باید مانند آیت‌الله رییسی، فسادستیز و مدیریت جهادی داشته باشد.

وی با گلایه از ازدواج نکردن برخی جوانان، اظهار کرد: سنت‌های غلطی که در عرف رواج یافته است، باید برداشته شود. تجملات مراسم و رسم‌های پرخرج، مراسم متعدد پر زرق و برق از جمله سنت‌های غلط است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه رسانه‌ها باید با تشویق به ازدواج ایفای نقش کنند، گفت: اگر ازدواج در زمان خود نباشد، سبب یأس و ناامیدی می‌شود. در بیشتر مواقع، دختران و پسران آماده ازدواج هستند، ولی خانواده‌ها سختگیری دارند. به هر جهت باید مراقب باشیم که خود با دست خود سبب بروز مشکلات برای جامعه نشویم.

وی درباره مراسم حج هم یادآوری کرد: حج عامل وحدت و قیام مسلمان است.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از خطبه‌های امروز، از آبفا خواست اگر ناچار به قطع آب می‌شود از قبل این موضوع را اطلاع‌رسانی کند.

حسینی همدانی به معضل سگ‌های ولگرد هم اشاره و بیان کرد: این سگ‌ها باید جمع‌آوری و عقیم سازی شوند. بنا بر گزارشی از مسئولان بهداشت البرز، سال گذشته ۳۷۰ هزار گزیدگی حیوانات داشتیم که ۷۵ درصد سگ‌گزیدگی بود.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل جابه‌جایی مستأجران، گفت: بنگاه‌داران قیامت را درنظر بگیرند و صاحب‌خانه‌ها نیز همراهی لازم را داشته باشند.

وی افزود: قانون ساماندهی بازار زمین و مسکن همراه با اجاره‌بها از سوی رئیس جمهور شهید به‌عنوان آخرین قانون ابلاغ شد. این قانون به دستگاه‌های متولی ابلاغ شده است تا اجرا شود. بنابراین در نقل و انتقالات دولت اجرای آن فراموش نشود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل