دیدار چهره به چهره با ۴۰۰ کرمانشاهی در راستای حل مشکلات مردم در دهه فجر

مهرداد چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار مجله لوکس کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای دهه فجر تقویم مشخصی برای برگزاری برنامه‌ها در آن ایام تعریف و به آن عمل شد.

وی افزود: برگزاری میز خدمت بسیج حقوقدانان هر شب پس از نماز مغرب و عشا در مساجد شهر کرمانشاه صورت گرفت، همچنین در ۲ جمعه متوالی این امر در مسجد جامع کرمانشاه پیش از اقامه نماز جمعه انجام شد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه تصریح کرد: در مجموع در ایام دهه فجر بالغ بر ۱۰ میز خدمت در شهر کرمانشاه برگزار شد، مشکلات حقوقی، دعاوی خانواده، ارث و مشکلات مدنی از عمده سوالات مردم در میز خدمت‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حل مشکلات مردم معمولا در هر میز خدمت مسئولانی مانند دادستان کرمانشاه با ما همراه می‌شدند و دستور رفع مشکل در همان مکان صادر می‌شد.

چراغی اضافه کرد: در میز خدمتی که در دادگستری کرمانشاه برگزار شد، آمار مطلوبی در راستای خدمت رسانی به مردم داشتیم و دیدار با بالغ بر یکصد تن از مردم کرمانشاه که دارای مشکلات حقوقی بودند صورت گرفت‌.

وی اذعان کرد: مراجعه به زندان آقایان و نسوان و دیدار با ۲۰۰ زندانی، آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در ۴ مرحله و ارائه خدمات دندانپزشکی در زندان از جمله اقدامات در دهه فجر بود.

46

خروج از نسخه موبایل