بین الملل

دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با ۲ خانواده شهید

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری رئیس، حجت الاسلام امیر هادیزاده مسئول نهاد رهبری رهبری و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با خانواده های شهید محمدیان و شهید یحیی شهبازی دیدار کردند.


شرح:

دیدار دانشگاهیان واحد زاهدان با خانواده شهید شناسایی شده دفاع مقدس


سرپرست دانشگاه اسلامی استان ایلام در این جلسه آزاد اعلام کرد: استقلال و آزادی مردم ایران اسلامی و اقتدار مرهون خون شهدا هستند و همه وظیفه دارند که به بهترین نحو ممکن و در همه شرایط به تکریم خانواده شهدا بپردازند.

بهروز ناصری افزود: امنیت فعلی کشور در شرایط آشوب‌زده بین‌المللی مرهون خون شهدای گرانقدر دفاع مقدس است و استان ایلام با بیشترین مرز مشترک با کشور عراق در جنگ تحمیلی با همه وجود این مرزوبوم دفاع می کنند و همه مردم را از قدردان رشادت و شجاعت این استان می کنند.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی محلی برای نشر و تبیین آرمانهای امام شهدا، شهدا و منویات مقا. امروز به خود میبالیم که فرزندان این دو شهید بزرگوار (شهید محمدیان و شهید شهبازی) عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و معاون اداری و مالی دانشگاه بوده اند و انصافا در سنگر تعلیم و تربیت علاوه بر این. علم آموزی به دانشجویان خانواده پدران خود در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی است

تکریم خانواده شهدا کمترین کار ممکن است

مسئول نهاد رهبری رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: تکریم خانواده شهدا کمترین کار ممکن است و باید و خاطره شهدای گرانقدر و صبر و ولایتی خانواده شهدا همیشه گرامی داشته شود.

حجت‌الاسلام امیر هادی‌زاده اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اعضای جامعه دانشگاهی و به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی تبیین و نشر ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و در این راستا باید

در این دیدارها دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با اهدای لوح سپپ شهید محمود محمدیان در سال 1359 و در منطقه عمومی دهلران واقع در استان ایلام به درجه رفیع شهادت رسید و شهید والامقام یحیی شهبازی نیز در سال 1361 در منطقه عملیاتی میمک واقع در شهرستان مهران استان ایلام به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام / ۴۱۲۱ /

دکمه بازگشت به بالا