ورزشی

دفاع سرمربی سابق استقلال از سرمربی فعلی؛ نکونام باید بماند

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی سابق استقلال با اشاره به اینکه ثبات مدیریت و مربیگری می‌تواند به تیم استقلال در نتیجه گیری کمک کند، گفت: سردار شهریاری گزینه خوب برای مدیریت باشگاه استقلال است. به این خاطر که این مدیر جز مدیران با سابقه و فوتبالی به حساب می‌آیند. او در تیم صبا باتری حضور داشته و به همراه این تیم قهرمان جام حذفی شد.

در مورد مربی فصل آینده استقلال هم باید بگویم چه پای جواد نکونام در میان بود یا مربی دیگری نظرم بر ثبات مربیگری بود. آقای نکونام باید بماند و به کار خود ادامه دهد.

البته او شاید نیاز به دستیاری داشته باشد که ضعف‌های تیم را ببیند و همه را به او بگوید. استقلال این فصل از ابتدای فصل تا هفته‌های پایانی در صدر جدول قرار داشت و در دقایق پایانی صدر را از دست داد و این نشان می‌دهد خوب بوده است.

نکته جالب اینکه محمود فکری در گفتگو پیرامون استقلال روی این نکته تاکید کرد که استقلال در بخش سرپرستی باید تقویت شود.

محمود فکری در حالی از مربیگری جواد نکونام در استقلال دفاع کرد که پیش‌تر چالش‌هایی بین این دو مربی در بازی‌های لیگ برتر به وجود آمد.

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا