بین الملل

درخواست کاخ سفید از کنگره برای تایید بسته کمکی به اوکراین و رژیم صهیونیستی

کاخ سفید امروز (جمعه) از کنگره خواست تا بسته کمکی اضطراری ۱۰۶ میلیارد دلاری را برای کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی و همچنین تقویت مرزهای جنوبی آمریکا تایید کند.

به گزارش مجله لوکس، کاخ سفید در درخواست خود خواستار تصویب ارائه کمک ۶۱.۴ میلیارد دلاری به اوکراین و دریافت ۴۴.۴ میلیارد دلار برای تجهیز وزارت دفاع این کشور و ارائه کمک‌های نظامی شد.

دولت بایدن می‌خواهد تا ۱۴.۳ میلیارد دلار از این مبلغ را به رژیم صهیونیستی اختصاص دهد. کاخ سفید همچنین می‌خواهد ۹.۱۵ میلیارد دلار را به وزارت خارجه این کشور برای ارائه کمک‌ به اوکراین، رژیم صهیونیستی و غزه بدهد.

به نوشته پولیتیکو، دولت بایدن با شماری از مشکلات برای به تصویب رسیدن این درخواست مواجه خواهد شد. مجلس نمایندگان آمریکا همچنان در انتخاب رئیس خود ناکام مانده‌ و شماری از اعضای محافظه‌کار این مجلس نیز از ارسال کمک‌ به دیگر کشورها جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا