عمومیکسب و کار برتر

درب اتوماتیک ریلی چیست؟

همه روزه افراد زیادی همواره از استفاده از سیستم های اتوماسیون در ساختمان های مسکونی، ادارات، مغازه ها و سایر مراکز بهره مند می شوند. یکی از انواع درب های پارکینگ درب اتوماتیک می باشد. درب اتوماتیک ریلی وسیله ای قدرتمند برای مصارف مختلف از جمله ورودی انبارها، کارخانه ها و ادارات دولتی و راه حلی ایده آل برای مناطق پرتردد و درب های سنگین می باشد.

درب اتوماتیک ریلی یا درب اتوماتیک کشویی همانطور که از نامش پیداست نوعی درب برای پارکینگ، کارگاه و … است که روی ریل کشویی می شود. درب های اتوماتیک ریلی ایمن تر و کارآمدتر از درب های کرکره ای هستند. در این مطلب همه چیز درباره ویژگی ها و ویژگی های درب اتوماتیک ریلی یا درب کشویی را برای شما آماده کرده ایم. با شرکت هوشمند همراه باشید.

درب اتوماتیک ریلی پارکینگ برای پارکینگ هایی با فضای محدود در داخل و بالای پارکینگ یا حیاط ایده آل است. علاوه بر این فضای سمت راست یا چپ سیستم درب فضای کافی برای درب های اتوماتیک کشویی را ارائه می دهد.مکانیسم کار این نوع درب های ریلی قوی بوده و توسط یک دنده قدرتمند روی دنده شانه ای نیرو می گیرد. این سیستم اتوماسیون درب با استفاده از انتقال برق خطی در دو حالت انتقال شانه ای و زنجیره ای ارائه می شود.

درب اتوماتیک قطار چیست؟

درب های اتوماتیک ریلی یکی از درب های اتوماتیک پارکینگی هستند که کاربرد متفاوتی با درب های دیگر خواهند داشت. این درب ها در مکان هایی قابل استفاده هستند که به دلیل محدودیت امکان استفاده از درب های اتوماتیک بال، سقفی، زیر شیروانی و یا … امکان استفاده وجود ندارد. هنگامی که قصد دارید یک وسیله نقلیه سنگین و عریض را از درب جلو عبور دهید، به دری نیاز دارید که کل قسمت درب جلو را باز کند.

درب اتوماتیک پارکینگ راه آهن است. این گیت با باز شدن با مکانیزمی ساده به چپ یا راست حرکت می کند و یک گیت کامل به شما می دهد. بنابراین در کارخانه ها، انبارها، ادارات دولتی و غیره استفاده خواهد شد. علاوه بر این، از آنجایی که به شکل زیپ تا می شود، در هنگام باز و بسته شدن فضایی را اشغال نمی کند و باعث ایجاد ناراحتی نمی شود. در عین حال به یاد داشته باشید که می توانید از درب های ریلی برقی در ساختمان های سرپوشیده نیز استفاده کنید، زیرا این درب ها کاملا بی صدا و بدون اشغال فضا باز و بسته می شوند.

اجزای اصلی درب های اتوماتیک کشویی:

درخشان

جک ریلی

آهنگ های فلزی

آهنربای بالا

دندان های شانه

آهنربا خالی

کنترل یا نظم دایره ای

بصری مانع را شناسایی کنید

موتور درب

روش های مختلف باز کردن درب گاراژ

راه های زیادی برای باز و بسته کردن درب گاراژ وجود دارد، مانند:

کد

کارت

دور

گوشی های هوشمند

اگر به سمت در بروید، در باز می شود

مکانیزم درب اتوماتیک قطار چیست؟

جک درب ریلی برای درب های تا عرض 7 متر و با ظرفیت بار تا 1600 کیلوگرم مناسب می باشد که عرض و وزنی است که در بالا برای گیت های صنعتی ذکر شد. موتور ساخت ایتالیا، موتور مناسب برای جک های ریلی و جک های دستی، کاملا بی صدا و روان است.

سیستم درب اتوماتیک قطار چیست؟

در درب کشویی، بالابر یا فشار دهنده ریلی در انتهای درب کشویی نصب می شود و از طریق رابطی به نام دنده شانه ای به در وصل می شود. مدار ریلی یا جک کشویی شبیه مدار جک بازویی است که نوسانات برق بسیار حساس است و قبل از ورود به مدار باید حفاظت برق اعمال شود. قابلیت تنظیم سرعت دستگاه و کاهش سرعت و ترمز در پایان کار را دارد. امروزه اکثر مدارهای کنترل کاملا دیجیتال هستند.

نکته مهم در نصب ریل جرثقیل روغن کاری گیت ریل می باشد که بسیار مهم و حیاتی می باشد. لازم به ذکر است که دنده شانه ای باید با توجه به موقعیت موتور روی در قرار گیرد تا در هنگام حرکت موتور وزن درب روی موتور نیفتد و بالعکس هنگام حرکت درب، ما فاصله بین ریل و موتور را نبینید قطار شانه رابط بین موتور و در است. تکیه گاه های شانه به صورت یک متری در هر شاخه موجود است و با قرار دادن چند ریل در کنار هم بسته به اندازه در قابل تهیه می باشد.

درب های اتوماتیک تراک چه ویژگی هایی دارند؟

درب اتوماتیک ریلی پارکینگی یک درب اتوماتیک کشویی است که از امنیت بالاتری نسبت به درب های کرکره ای برخوردار است اما فضای بیشتری را اشغال می کند. تبدیل درب ریلی یا کشویی معمولی به درب اتوماتیک (درب هوشمند ریلی پارکینگی) به راحتی و با هزینه کم امکان پذیر است و نیازی به تعویض درب ندارید. با توجه به اینکه ورودی هایی که این نوع درب پارکینگ ریلی نصب می شود اغلب باز و بسته می شود، عمر مفید قطعات آن به ویژه موتور بیشتر خواهد بود. این نوع درب ها به طور کلی به دو نوع تقسیم می شوند.

ترافیک نامحدود

درب اتوماتیک ریلی سرعت بالا

حداقل صدا و حداکثر عملکرد را دارد

برای استفاده با درب های بزرگ و سنگین

قابلیت نصب باتری پشتیبان در صورت قطع برق

کاربرد درب های اتوماتیک مسیری:

درب اتوماتیک ریلی مکانیزمی قدرتمند برای کاربردهای مختلف اعم از انبارها، کارخانجات و ادارات دولتی و … می باشد، این درب برای مکان هایی که نیاز به کل فضای ورودی در پارکینگ دارند و اندازه درب آنقدر بزرگ است استفاده می شود. که این مدل توصیه نمی شود.

استفاده از گیت های پیست محدودیتی ندارد و می توان از آن ها در پارکینگ های سرپوشیده و بیرونی استفاده کرد. به طور معمول باز و بسته شدن درب بی صدا است. یکی از معایب این نوع درب این است که به اندازه خود در در سمت چپ یا راست وجود دارد.

انواع درب اتوماتیک پارکینگی چیست؟

درب های اتوماتیک در پارکینگ های داخلی و خارجی قابل استفاده هستند و یکی از اصلی ترین انواع درب های اتوماتیک تک لنگه و دو لنگه می باشد.

1 – درب اتوماتیک با ریل دوبل

درب های اتوماتیک دو لنگه کاربرد بیشتری نسبت به درب های تک لنگه دارند. در این نوع طراحی درب، دو لولای کوچک در کنار هم قرار گرفته و با باز شدن فضای بسیار بزرگی برای تردد خودرو ایجاد می کند.

انواع درب اتوماتیک ریلی

به این ترتیب، زمانی که پارکینگ وارد یک خانه یا ساختمان بزرگ می شود، یا فضای کافی در یک طرف دروازه راهرو وجود ندارد، درب های دوگانه در حدود نیمی از زمان یک دروازه راهرو بسته می شوند. دیوار برای پنهان کردن برگ در، می توانید از ریل در استفاده کنید، از دو حلقه برای کاهش سرعت یک در استفاده کنید و درب پارکینگ در مدت زمان کوتاهی باز و بسته می شود. درب های دو لنگه موثرتر از درب های تک لنگه هستند. در این نوع طراحی درب، دو حلقه کوچک در کنار هم قرار گرفته و با باز شدن فضای بزرگی برای خودرو ایجاد می کنند.

مزیت دروازه ریلی اتوماتیک دولانژ:

مزیت این درب امکان نصب و استفاده در انواع پارکینگ ها می باشد. نکته قابل توجه درب اتوماتیک دو لنگه ریلی این است که مساحت اشغال شده توسط این درب زیاد است و شعاع زیادی برای باز و بسته شدن درب ورودی لازم است. درب‌های اتوماتیک دو مسیره کوچک‌تر هستند زیرا دو پله در کنار هم هستند و هنگام باز و بسته شدن صدای کمتری تولید می‌کنند.

درب های اتوماتیک قطار را می توان به روش های مختلفی نصب کرد اما عملکرد آنها در هر مورد یکسان است. یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید این درب قیمت آن است. یکی از عواملی که بر قیمت درب اتوماتیک ریلی تاثیر می گذارد وزن و طول درب های ریلی معمولا کوچکتر است بنابراین طول و وزن درب کمتر است و امکان نصب موتور درب اتوماتیک ریلی با کارایی کمتر، در نتیجه قیمت کاهش می یابد، نوع دیگری از درب اتوماتیک ریلی که در کارخانه ها و سازمان ها قابل استفاده است، بزرگتر است و به لوازم و قطعات بادوام تر و قوی تری نیاز دارد، بنابراین قیمت آن افزایش می یابد.

ظاهر زیبا و مدرن

یکی از چشمگیرترین ویژگی های درب ریلی این است که به پارکینگ شما ظاهری تمیز و منظم می دهد. این مزایا با نصب نشدن بازوهای جک الکتریکی به طور معمول بر روی سقف به دست می آید. همچنین نمای بیرونی یکپارچه درب ریلی فضای پارک را به حداکثر می رساند.

بدون نیاز به فضای بالای در

یکی از جنبه های درب های ریلی این است که برای نصب آن ها نیازی به فضای زیادی بین دهانه در و سقف پارکینگ نیست. اما برای درب های سکشنال و رول آپ باید فضای کافی بین مرکز در و سقف وجود داشته باشد. همچنین برای نصب جک نیازی به فضای بالای در نیست. زیرا جک های درب ریلی معمولاً در کنار دیوار نصب می شوند.

بنابراین درب ریلی یکی از بهترین انتخاب ها برای اتاق های کوچکی است که معمولاً فضای زیادی بالای در ندارند. حتی ساختمان هایی با فضای کافی بالای در می توانند برای مصارف دیگری مانند انباری استفاده شوند.

مصرف انرژی کمتر

از نظر مصرف انرژی الکتریکی، درب های ریلی جزو بهترین ها هستند. سایر درها به نیروی الکتریکی بیشتری نیاز دارند زیرا برای حرکت باید بر جاذبه غلبه کنند. در عین حال، انرژی بسیار کمی برای کشیدن لولاهای درب روی ریل تخت مصرف می شود. این مشکل به ویژه هنگام نصب پریزهای باتری دار روی درها خود را نشان می دهد. باتری در زمان قطع برق استفاده می شود و ساکنان در صورت قطعی برق بیشتر از باتری استفاده خواهند کرد.

امنیت بیشتر

درب های آویزان در سقف در صورت خرابی می توانند آسیب های مالی و جانی جدی به افراد یا وسایل نقلیه آنها وارد کنند. حداقل تلفات گزارش شده از دروازه های قطار بسیار کم است.

به طور کلی مهم ترین کاربرد درب های اتوماتیک کشویی در درب های سنگین با ابعاد وسیع استفاده می شود. از مزایای گیت های ریلی اتوماتیک می توان به ترافیک نامحدود، سنسورهای حرکتی، صدای کم و سرعت بالا اشاره کرد.

موتور الکتریکی

به طور کلی موتورهای تک فاز برای سیستم بازشو اتوماتیک استفاده می شود. اما برای درب های دو لنگه از دو موتور استفاده می شود اما در سایر موارد از یک موتور استفاده می شود. کارکرد مداوم موتور باعث گرم شدن موتور و آسیب دیدن آن می شود. بنابراین لازم است از باز و بسته شدن مداوم درها خودداری شود.

ورودی راه آهن

درب ریلی را می توان به روش های مختلفی مونتاژ کرد در حالی که ظاهر و عملکرد یکسانی دارد. اما این درب ها بر اساس وزن و اندازه می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند. درب ریلی ساختمان های مسکونی معمولاً اندازه کوچک تری دارد، بنابراین وزن کمتری دارد و در نتیجه قیمت آن نیز کمتر است. بنابراین نیازی به نصب موتور قدرتمند نیست. اما برای کارخانه ها به دلیل سایز و وزن بیشتر به قطعات بادوام تر و موتور قوی تری نیاز است.

درب اتوماتیک 2 بال

درب های اتوماتیک تک درب در مناطقی که نیاز به فضای زیادی برای حرکت دارند استفاده می شود. این نوع درها هنگام باز شدن 90 درجه می چرخند و فضای کافی را برای عبور وسایل نقلیه فراهم می کنند. درب اتوماتیک ریلی تک لنگه به ​​دلیل طولی که دارد هنگام باز و بسته شدن صدای زیادی ایجاد می کند. این نوع درب ها را می توان با استفاده از الکترومکانیک انجام داد. از بازوها برای تحمل وزن درب استفاده می شود. یکی از معایب درب های ریلی تک لنگه اتوماتیک این است که قفل الکترومغناطیسی می تواند در را با فشار سمت معکوس باز کند.

در درب های اتوماتیک کشویی یا درب های ریلی از چه موتوری استفاده می شود؟

موتورهای استفاده شده در درب ها دارای ولتاژ 24 ولت، 220 ولت تک فاز و 380 ولت سه ولتاژ می باشند که هر کدام توانایی حمل درب را تا وزن مشخصی دارند. روان کننده گیربکس معمولا در گیربکس های اتوماتیک استفاده می شود اما در برخی موتورها و گیربکس های شناور در روغن نیز استفاده می شود که در بازار به هیدرولیک معروف است. میزان تردد و وزن درب اتوماتیک کشویی. .

مزیت ویژه ورودی راه آهن به پارک

معایب بنادر راه آهن

تمیز کردن مداوم مورد نیاز است

باقی ماندن اثر انگشت روی درها

نصب مشکل

خرابی درب ریلی

مزیت درب پارکینگ نسبت به سایر درب های اتوماتیک

مزیت استفاده از آن برای درب های با وزن بیش از 600 کیلوگرم از بارزترین ویژگی های این درب می باشد. برای تولید این ژاکت ها از فناوری نوآورانه ای استفاده شده است. علاوه بر این می توان گفت دلیل پیدایش این نوع درب ها نبود فضای کافی در خانه های امروزی است و از تکنیک بسیار هوشمندانه ای برای درب های ریلی استفاده شده است.

برخی از درب ها و جک های گاراژ به طور خاص از یک سیستم دو موتوره با سنسور حرارت یا دما استفاده می کنند و اغلب برای درب های کشویی دوبل یا دو لولایی استفاده می شود. یکی دیگر از ویژگی های این جک، خاموش شدن اضطراری است. تا بتوان در مواقع اضطراری قطار را سوار کرد. این درب ها همچنین دارای سرعت استارت و سرعت باز و بسته شدن قابل تنظیم می باشند. فرآیند راه اندازی ریموت کنترل برقی برای این جک ها بسیار ساده و گاهی آسان تر از بسیاری از کارهای پیچیده با جک های دو درب است.

امروزه درب های اتوماتیک ریلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و در بسیاری از موقعیت ها مورد استفاده قرار می گیرند و انواع مختلفی دارند.درب های اتوماتیک ریلی اغلب در ورودی انبارها، کارخانه ها و ادارات دولتی استفاده می شود. این درب که مکانیزم بسیار قوی دارد، راه حلی عالی برای مناطقی با ترافیک سنگین است.

درب ایستگاه قطار

درب مغازه اکثرا شیشه ای است که می توان آن را ثابت یا ثابت کرد. استفاده از درب شیشه ای برقی در فروشگاه ظاهری قابل قبول و شیک به فروشگاه می دهد.

استفاده از درب های شیشه ای آهنی برقی در فروشگاه ها علاوه بر جذب مشتری باعث کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود، علاوه بر این شیشه های سکوریت به کار رفته در این درب ها قابلیت انتقال نور بسیار خوبی دارند و نورپردازی داخلی فروشگاه نور طبیعی را برای یک فضای بزرگ فراهم می کند. فروشگاه. ارائه شده است. این درب ها ضد آب هستند و قطعا گرد و غبار، باد و باران را وارد فروشگاه نمی کنند.

درب ریلی مسکونی

درب های ریلی معمولاً در ورودی هایی استفاده می شوند که در آن جا برای حرکت در امتداد دیوارها وجود دارد و درب های گاراژ توانایی حرکت با زاویه (مانند درهای لولایی) را ندارند. مزایای درب پارکینگ در این قسمت به برخی از آنها اشاره می کنیم. .

درب‌های ردیاب معمولاً برای ساخت ورودی‌هایی استفاده می‌شوند که در آن جا برای حرکت خطی در امتداد دیوار وجود دارد و حرکت زاویه‌ای (مانند درهای لولایی) برای درب‌های گاراژ امکان‌پذیر نیست. مزایای درب اتوماتیک پارکینگ بسیار زیاد است که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می کنیم:

در داخل درب کشویی امکان نصب درب کشویی وجود دارد که در این صورت نیازی به باز و بسته شدن درب نیست بنابراین از ارزش آن کاسته می شود.

به دلیل فضای کمتر معمولا از درهای کشویی در ویلاها و منازل استفاده می شود.

درب پارکینگ به صورت خودکار لرزش دارد و هنگام باز و بسته شدن صدای کمی ایجاد می کند. با درب های کشویی گاراژ، دیگر آلودگی صوتی وجود ندارد.

اگر مانعی در جلو وجود داشته باشد، درب به عقب می چرخد ​​و احتمال آسیب یا آسیب را کاهش می دهد.

از دیگر مزایای استفاده از این درب در پارکینگ های مسکونی نمایندگی سیماران می توان به سهولت و سرعت در ورود اشاره کرد.

درب کشویی فاقد لولا است، بنابراین تاب نمی خورد. این درب به راحتی روی ریل حرکت می کند و فضای کمتری را اشغال می کند.

برای باز و بسته کردن درب های اتوماتیک قطار نیازی به پیاده شدن از ماشین نیست. بنابراین کاملا بی خطر بوده و خطر سرقت را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

درب اتوماتیک پارکینگی کشویی در برابر انواع تغییرات جوی مقاوم بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است که باعث دوام بیشتر آن می شود.

برای خرید و نصب موتور درب اتوماتیک پارکینگ باید وزن دستگیره در و تعداد تردد روزانه در نظر گرفته شود. در نظر داشته باشید که اگر وزن درب زیاد است باید از موتور قدرتمند و اگر تردد روزانه زیاد است از موتور هیدرولیک استفاده شود.

برای نصب و راه اندازی درب کشویی به ابزار و تجهیزات مناسب نیاز دارید:

چرخ های مناسب برای وزن درب.

قطار یا شفت در زمین.

راهنما و چرخ.

هندل یا دیرن.

چهار چرخ و یک چرخ برانید.

انواع دستگیره و درب.

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ

قیمت درب پارکینگ به عوامل مختلفی از جمله تک لنگه یا دو لنگه بودن درب، متریال به کار رفته در درب، نوع پیشرانه ای که آن را کنترل می کند، ابعاد و ابعاد مورد نظر و طرحی که آرزویش را دارید بستگی دارد. از. به عنوان مثال وقتی می خواهید درب بخرید اگر پارکینگ دارید، باید قیمت کل درب را بر اساس موارد ذکر شده و برخی موارد دیگر محاسبه کنید.

دکمه بازگشت به بالا