دادستانی سیستان و بلوچستان عوامل حمله تروریستی گوهرکوه را شناسایی کند

دادستانی سیستان و بلوچستان عوامل حمله تروریستی گوهرکوه را شناسایی کند

دادستان کل کشور با محکوم کردن حمله تروریستی در تفتان استان سیستان بلوچستان از دادستان مرکز این استان خواست، نسبت به شناسایی، دستگیری و مجازات عوامل این جنایت، با جدیت و قاطعیت اقدام کند.

به گزارش مجله لوکس، دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی گوهرکوه در شهرستان تفتان استان سیستان بلوچستان و شهادت جمعی از حافظان امنیت از دادستان مرکز این استان خواست، با تعیین بازپرس ویژه و با جلب همکاری مردم منطقه و نیروهای انتظامی و اطلاعاتی، نسبت به شناسایی، دستگیری و مجازات عوامل این جنایت، با جدیت و قاطعیت اقدام کند.

متن پیام حجت الاسلام محمد موحدی آزاد به شرح زیر است:

اکنون که رژیم کودک‌کش وجعلی صهیونیسم، درسراشیبی اضمحلال قرار گرفته، تروریست‌های مزدور واجیر شده، همزمان با تعدی آن رژیم به برخی از نقاط میهن عزیزمان، دست به جنایت زده و تعدادی از حافظان امنیت که ستون امنیت کشورند را نا جوانمردانه در حوزه شهرستان تفتان بشهادت رساندند.

 اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت و گرامیداشت یاد شهدا و تسلیت به خانواده محترمشان، از دادستان محترم مرکز استان غیرتمند سیستان وبلوچستان می‌خواهم با تعیین بازپرس ویژه و با جلب همکاری مردم خونگرم منطقه و نیروهای انتظامی، نظامی و اطلاعاتی، نسبت به شناسایی، دستگیری و مجازات آمرین، مباشرین و معاونین این جنایت، با جدیت و قاطعیت اقدام و نتیجه به دادستانی کل کشور گزارش شود.

تروریست‌های زبون و اجاره‌ای باید از سرنوشت گروهک منافقین عبرت بگیرند و بیش از این در خدمت بیگانگان نمانند و به مردم خود خیانت نکنند ومطمئن باشند بحول و قوه الهی، و بزودی به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید و انتقام خون شهیدان از آنان گرفته خواهد.

الیس الله بعزیز ذی‌ انتقام؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا