خرید محصولات رنگ مشکی اسمگ گزینه ای شیک برای خانه شما

معرفی انواع محصولات رنگ مشکی اسمگ

کمپانی اسمگ یا Smeg یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان لوازم آشپزخانه است. این کمپانی در سال 1948 در ایتالیا تاسیس شد. اسمگ که اکنون 4 کارخانه در شمال ایتالیا دارد در واقع مخفف عبارت ایتالیایی Smalterie Metallurgiche Emiliane Guastalla می باشد. این کمپانی در سال 2010 در فستیوال طراحی شیکاگو برترین امتیاز را کسب کرد. اسمگ با سال ها تجربه ای که در این زمینه دارد می تواند با محصولاتش تمامی نیازهای یک آشپزخانه را برطرف کند. اسمگ یک گزینه عالی برای زوج های جوان محسوب می شود.

لوازم خانگی

خرید محصولات کمپانی اسمگ

همان طور که گفتیم کمپانی اسمگ یکی از برترین برندهای تولید کننده لوازم آشپزخانه می باشد. شما می توانید تمامی محصولات این کمپانی را با یک رنگ خاص خریداری کنید. با خرید محصولات اسمگ شما قادر خواهید بود تمامی لوازم آشپزخانه خود را با دیگر بخش های خانه ست کنید. محصولات اسمگ از ظاهر زیبایی برخوردار هستند و جدا از ظاهر زیبایی که دارند کیفیت آن‌ها نیز زبان‌زد خاص و عام می باشد. اگر به خرید محصولات رنگ مشکی اسمگ علاقه دارید و یا در خرید آن‌ها مردد هستید همراه ما بمانید تا اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها کسب کنید.

معرفی محصولات کمپانی اسمگ

کمپانی اسمگ تمامی لوازمی که در یک آشپزخانه مورد نیاز می باشد را تولید می کند. شما می توانید این لوازم را به صورت تکی و یا به صورت ست بخرید. برخی از برترین و محبوب ترین محصولات این کمپانی عبارتند از:

  1. اسپرسو ساز: اسپرسو سازهای اسمگ در مدل های متعددی مانند مدل نیمه صنعتی، مدل دستی و مدل اتوماتیک (با نازل بخار و بدون نازل بخار) عرضه می شوند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. این اسپرسو سازها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.
  2. همزن برقی: همزن های این برند از فولاد ضد زنگ و پلاستیک ساخته شده اند و توان خروجی بالایی دارند. این محصولات شامل همزن های سیمی و دستی هستند.
  3. تستر: یکی از محبوب ترین تسترهای این کمپانی تستر 2 اسلات می باشد. این وسیله کاربردی یکی از پر استفاده ترین وسایل آشپزخانه ها می باشد که به شما کمک زیادی می کند.
  4. آبمیوه گیری: آبمیوه گیری این برند می تواند هر میوه ای را در عرض تنها چند ثانیه تبدیل به یک نوشیدنی خوشمزه کند و دو سرعته می باشد.
  5. مخلوط کن: مخلوط کن اسمگ از جنس دایکاست می باشد. وزن سبک این محصول یکی از مهم ترین مزیت های آن است. مخلوط کن اسمگ پایه های ضد لرزش دارد و کمترین میزان صدای اضافی را تولید می کند.
  6. کتری برقی: کتری برقی این برند دارای تمامی تنظیمات فنی مورد نیاز می باشد تا بتوانید با استفاده از آن‌ها به صورت دلخواه و در زمان دلخواه آب را بجوشانید. این کتری برقی دسته ضد حرارت، نمایشگر LED و قابلیت چرخش دارد.
  7. مینی یخچال: یخچال سایز کوچک اسمگ از محصولات پر فروش این برند است که از جنس استیل ضد زنگ می باشد. این یخچال دسته ای از جنس کروم دارد. درون این محصول به نورهای LED مجهز است و دارای پنج سطح قفسه می باشد.

موارد بالا تنها برخی از برترین و پرفروش ترین محصولات کمپانی اسمگ هستند. شما می توانید تمامی این محصولات را در رنگ مشکی تهیه کنید تا آشپزخانه را تماما با سلیقه خود طراحی کنید.

 

چرا اسمگ؟

 کمپانی اسمگ یکی از معروف ترین تولید کننده های لوازم آشپزخانه است. برندهای زیادی در این حوزه فعال هستند و هر کدام از آن‌ها ویژگی های خاص خود را دارند. شما باید ابتدا با نیازهای خود آشنا باشید تا بتوانید از بین این برندها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. برخی از مزایای این برند اسمگ را در ادامه شرح می دهیم:

  • طراحی محصولات این برند از سادگی زیبایی برخوردار هستند. این سادگی به آن‌ها ظاهر کلاسیکی می دهد. ظاهر کلاسیک همیشه زیبا جلوه خواهد کرد و از مد نمی افتد.
  • یکی از دلایلی که باعث شده این برند بیش از 50 سال در بازار لوازم خانگی دوام بیاورد کیفیت بالای ساخت محصولات آن می باشد. شما می توانید به سال ها تجربه ای که اسمگ در ساخت لوازم آشپزخانه دارد اعتماد کنید.
  • اسمگ با اینکه ظاهر محصولات خود را ساده طراحی می کند اما زیر پوست آن‌ها جدیدترین فناوری ها را به کار می برد. یکی دیگر از دلایل ماندگاری این برند در بازار لوازم خانگی همین فناوری ها می باشند. محصولات این برند در رقابت با سایر برندها چیزی کم ندارند.
  • تنوع محصولات این برند از مزیت های جذاب اسمگ محسوب می شود زیرا به مشتری اجازه می دهد یک آشپزخانه کامل را با لوازمی از یک برند بچیند.
  • برای خرید انواع محصولات رنگ مشکی به نمایندگی اسمگ در تهران مراجعه کنید.

نتیجه گیری محصولات رنگ مشکی اسمگ

اگر حس می کنید به خرید محصولات رنگ مشکی اسمگ علاقه دارید بهتر است به حس خود اعتماد کنید. شما می توانید تمامی محصولات مورد نیاز خود را از این کمپانی و با رنگ و ست دلخواه خود بخرید. رنگ مشکی یکی از شیک ترین رنگ ها می باشد که می توانید در لوازم خانه خود از آن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات اسمگ با ما تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا