سلامت و دانش

خداحافظی با برخی محبوب‌ترین محصولات اپل

اپل واچ سری 3 در سال 2017 معرفی شد و اولین پوشیدنی این شرکت با شبکه LTE بود. ساعت هوشمند اپل بسیار سریعتر از نسل قبلی بود و همچنین باتری خود را برای مدت طولانی نگه داشت.

بااین‌حال، ایکنون توردیک این ساعت شفد شده است. اپل واچ سری 4، سری 5 و سری 6 نیز قبل از توقف تولید اپل واچ سری 3 (در کنار سری 7) متوقف شده اند. علاوه بر این، در سال جاری، سه اپل واچ جدید با ویژگی های متفاوت توسط این شرکت معرفی شد: Apple Watch SE New، Apple Watch Ultra و Apple Watch Series 8.

آیفون 11 به بعد بدون پشتیبانی 5G

آیفون 11 در سال 2019 معرفی شد و ارزان ترین گزینه در وب سایت اپل برای آیفون هایی با صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه بود. برخلاف مدل های آیفون SE، این دستگاه آخرین گوشی اپل با نمایشگر LCD و بدون پشتیبانی از 5G بود.

در حال حاضر تمامی آیفون های فروخته شده توسط این شرکت از شبکه 5G پشتیبانی می کنند و دارای نمایشگر OLED (به جز SE) هستند و نسخه کم حجم (مینی یا پلاس) را نیز به کاربران ارائه می دهند.

خداحافزی اپل تیوی با استریم HD

Apple TV HD در سال 2015 راه اندازی شد و از تراشه A8 با معماری 64 بیتی استفاده می کند. در تول عمر خود، آين ستاب باكس چندين تغيير در ريموت خود داشت. اما پس از اینکه اپل در پایان سال 2022 یک اپل تی وی جدید 4K را در دو اندازه مختلف معرفی کرد، 4K را به طور کامل قبول نکرد.

با این حال، Staap Box HD از tvOS 16 نیز پشتیبانی می کند. بنابراین، اگرچه اپل دیگر آن را نمی فروشد، کاربرانش همچنان می توانند از تمامی برنامه ها و خدمات موجود در این شرکت استفاده کنند.

شرق‌ترین خداحافیزی: ای‌پاد بازنشسته شد

اپل آذا در سال 2022 پوستیمی با ای‌پاد تاک خداحافیزی کرد. بدون آپدیت جدید برای چندین سال، Gol Kopertinuy бод این محصول را از فروشگاه اینترنتی مخفی کرد.

اما علاوه بر صرفاً انجام‌کردن تولی جرین آی‌پاد تاچ، این شرک، پ پ ز یش بیش از 20 سال است. بنابراین یکی از انقلابی‌ترین و مهم‌ترین دستگاه‌هایی که اپل تاکنون تولید کرده است، اکنون متوقف شده است.

از آنجایی که اپل احتمالا در سال 2023 وارد بازار تجاری جدید خواهد شد، انتظار می رود که این شرکت در ماه های آینده از محصولات خود محافظت کند. همچنین بسیاری از دستگاه های دیگر نیز در سال 2023 توسط این شرکت معرفی خواهند شد.

5858

دکمه بازگشت به بالا