خبر قبولی‌ محمد در مقطع دکتری پس از شهادتش آمد

همسر شهید نظری پیل‌آبادی:

خبر قبولی‌ محمد در مقطع دکتری پس از شهادتش آمد

همسر شهید نظری پیل‌آبادی عنوان کرد: یک هفته پس از شهادت شهید، قبولی ایشان در مقطع دکتری تخصصی به اطلاع خانواده رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با خانواده شهید محمد نظری پیل‌آبادی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

همزمان با نزدیک شدن به روز‌های ایثار و حماسه و سالروز سوم خردادماه (آزادسازی خرمشهر) معاون فرهنگی دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به همراه تعدادی از مسئولان دانشگاه و امور شاهد و ایثارگران دانشگاه با خانواده شهید محمد نظری پیل‌آبادی دیدار کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این دیدار ضمن قدردانی از خانواده شهید گفت: مدیون شهیدانی هستیم که با نثار جان خودشان امنیت و راحتی را برای ما به ارمغان آوردند.

محسن جعفریان افزود: اگر ایثار‌ها و فداکاری‌های شهدا نبود ما شاهد این امنیت و آسایش نبودیم؛ بنابراین بر همه ما به‌خصوص دانشگاهیان واجب است با ارتباط بیشتر با خانواده‌های شهدا پیام‌شان را هر روز با خود مرور کنیم و ادامه‌دهنده راهشان باشیم.

حجت‌الاسلام اکبری استاد حوزه هم با ذکر آیاتی از قرآن مجید در شأن و منزلت شهدا گفت: بدون تردید شهدا زنده‌اند و نظاره‌گر اعمال و رفتار ما هستند، چه خوب است با الگوگیری از رفتار و منش شهدا ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

سهیلا ولی‌زاده همسر شهید که زمانی معلم آموزش و پرورش بود؛ به‌دلیل مراقبت از همسر مجبور به ترک کار می‌شوند.

به گفته‌ همسر شهید، شهید معزز محمد نظری پیل‌آبادی دبیر علوم اجتماعی آموزش پرورش سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ منطقه مریوان از ناحیه سر مجروح می‌شود و سال‌ها به‌عنوان جانباز ۷۰ درصد رنج جراحت را به جان خرید و هیچ‌گاه گله و شکایتی هم نکرد.

این شهید والامقام سال ۱۳۹۳ به مدت سه ماه در بیمارستان بهمن تهران بستری شدند و سرانجام در ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ به فیض عظیم شهادت نائل شد و یک هفته پس از شهادت، قبولی ایشان در مقطع دکتری تخصصی به اطلاع خانواده رسید.

خروج از نسخه موبایل