سلامت و دانش

خانم های باردار بیمه می شوند/ رایگان شدن هزینه زایمان برای تمامی اقشار

مجله لوکس / گلستان اولین روز از اولین روز اردیبهشت ماه سال

دکتر بهرام عین اللهی که امروز به همراه رئیس جمهور استان گلستان وارد شد و از سوی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مأموریت یافته بود تا به عنوان نماینده تام الاختیار وی و هیئت دولت در شهرستان های آزادشهر و رامیان شرکت کند در بدو حضور در گلزار شهدای. دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

سپس وی در جلسه مشترک شورای اداری شهرستانهای آزادشهر و رامیان کرد تا ضمن سخنرانی در این جلسه مشکلات و مشکلات مردم این شهرستان را از زیان مدیران و مدیران بشنود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست با اشاره به اینکه با تلاش و فداکاری کادر درمان و مدافعان سلامت و البته این همراهی و همدلی مردم شریف ایران و حمایت رهبری و دولت مردمی از شاغلان عرصه به فضل الهی انتخابه ایم در حوزه مقابله با بیماری در حد مطلوبی ظاهر شود.

دکتر بهرام عین اللهی با بیان اینکه همه سازمان های جهانی اذعان کرده اند که ایران درپیشگیری از پلیس پیروز شده است، اظهار کرد: این پیروزی بدون نگرانی تنها با همدلی میان همه اقشار مردم و مراقبت از پروتکل های بهداشتی در حد مطلوب در کشور است. است.

وی از تزریق دوز اول واکسن توسط 91 درصد از مردم کشورمان خبر داد و گفت 85 درصد از مردم نیز دوز دوم واکسن خود را تزریق کرده اند و تا کنون نیز 35 درصد از مردم برای تزریق دوز سوم واکسن خود مراجعه کرده اند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه مشکل سایت آزادشهر باید هرچه سریعتر حل شود، ادامه داد: اگر این اتفاق رخ دهد شاهد بیماری های متعددی در این حوزه بود که لازم است شورای سلامت هر سربعتر در شهرستان های رامیان باشد. و ازادشهر تشکیل شود تا از این بیماری در دستور کار قرار گرفتن.

عین اللهی با اشاره به طرح موضوع بیمه باردار در هیئت دولت، اضافه کردن زنان کرد: بر اساس تصمیم هیئت دولت تمام هزینه های دوران بارداری و زایمان باید و باید زنانی که بیمه رایگان نیز حتما از سوی دولت بیمه شوند.

اولین روز سال

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا