حضور اتباع خارجی در درگزین ممنوع است

خودرو | کشاورزی

حضور اتباع خارجی در درگزین ممنوع است

مجله لوکس/همدان فرماندار درگزین از ممنوعیت حضور اتباع افغانی در این شهرستان خبر داد و گفت: ️حضور و به کارگیری اتباع افغانی غیر مجاز در شهرستان درگزین غیر قانونی است.

کمیل خواستان در گفت‌وگو با خبرنگار مجله لوکس، اظهار کرد:️ در صورت مشاهده اتباع بیگانه و خارجی غیر مجاز در مزارع کشاورزی و به کارگیری آنان در کارگاه‌ها، به شدت برابر قانون با مسئولین مزرعه و کارگاه‌ها برخورد می‌شود.

وی افزود: از ️کشاورزان و مسئولین کارگاه‌های تولیدی و سایر مشاغل درخواست داریم از همکاری با اتباع افغانی به جد خوداری کنند.

وی در ادامه با اشاره به ایمن سازی راه روستای سنگرانکوه این شهرستان، گفت: در سال جاری مبلغی از اعتبارات را برای اصلاح قسمتی از راه دسترسی به روستای سنگرانکوه اختصاص می دهیم.

خواستان خاطرنشان کرد: سنگرانکوه یکی از روستاهای شهرستان است که تنها یک راه دسترسی دارد و باید این راه هم ایمن سازی شود.

وی یادآور شد: در راستای ایمنی خودروهای عبوری از این راه هم شانه سازی و هم تعریض این مسیر در دستورکار قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره پروژه بزرگ ساخت سالن ورزشی در مسکن آنلاین این شهرستان، اظهار کرد: ساخت این پروژه برای بهره‌مندی ساکنان این شهرک و ساکنان شهرک فرهنگیان فاز دوم و دانش آموزان مدرسه در این منطقه شروع شده است.

خواستان بیان کرد: اعتبارات خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده تا زمان کمتری برای ساخت و بهره‌برداری سپری شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات عمرانی در این پروژه شروع شده و در مرحله پی ریزی قرار دارد، گفت: در سالهای اخیر به موضوع ورزش و سلامتی مردم شهرستان توجه ویژه ای داشتیم و در این راستا تعدادی زمین چمن مصنوعی در روستاها ساختیم و این روند در سال جاری هم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا