حدادی: آمده ام که به دوومیدانی کمک کنم/برای استعدادیابی ۲۶ هزار کیلومتر رانندگی کردم+فیلم

اگر فوتبال قوی می خواهیم باید دوومیدانی را دریابیم

حدادی: آمده ام که به دوومیدانی کمک کنم برای استعدادیابی ۲۶ هزار کیلومتر رانندگی کردم+فیلم

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: برای کمک به این رشته که همه زندگی ام را از آن دارم در انتخابات شرکت کردم و از همه بزرگان یاری می‌خواهم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، احسان حدادی بعد از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی اظهار کرد: اینکه امروز من 40 رای آوردم و دیگر دوستان 17 رای، به این معنی نیست که از این عزیزان استفاده نخواهم کرد. از این دوستان خواهش می کنم بیایند و به بنده کمک کنند. احسان حدادی از الان دوره مدیریتش شروع شده و ما 24 فدراسیون هستیم و یک فدراسیونِ تها نیستیم.

وی افزود: اولین برنامه ما برای دوستان اعزامی به المپیک است که در بهترین شرایط اردویی عازم شوند که در شان و شخصیت کشورمان باشد. بعد از المپیک تلاش می کنیم یک تیم بسیار قوی درست کنیم. مهمترین هدف ما این است که استعدادیابی بزرگی انجام بدهیم و به تمام رشته های ورزشی ورزشکار بدهیم. ما حتی اگر می خواهیم فوتبالمان قوی باشد باید دوومیدانی خود را قوی کنیم. از مدیران، وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک  می خواهم این رشته را تنها نگذارند چون دوومیدانی خیلی مظلوم است. 

رئیس فدراسیون دوومیدانی تاکید کرد: در این مدت 26 هزار کیلومتر در این ایام رانندگی کردم و هیات ها را دیدم چون خودم این روزها را درک کرده ام.می دانم دوومیدانی پتانسیل کسب 10 مدال در 2.5 سال آینده در بازی های آسیایی را دارد.باور کنید بیرون از عرصه خیلی کارهای دیگر داشتم ولی آمده ام که کمک کنم.

حدادی تاکید کرد: آقای تیشه گران بزرگ ما است. او هم باید به ما کمک کند. همانطور که علی کفاشیان بزرگ ما است و اگر این رشته امروز ساختمان دارد به خاطر حضور ایشان است. این عزیزان بیایند و به جامعه دوومیدانی کمک کنند.

وی در خصوص اینکه گفته یم شود ممکن است انتخابات به سمت ابطال برود گفت: قانون در کشور ما رکن اصلی است. من قانونمند هستم و هر جا هم اتفاقی رخ بدهد از طریق قانوان عمل کرده ام. من برای این رشته هستم، اگر امروز رای هم نمی آوردم باز هم کمک می کردم. 

خروج از نسخه موبایل