بین الملل

حال خراب پوتین جنجال آفرید/عکس

به گزارش دیلی میل، این تصاویر تئوری های تازه را در مورد وضعیت سلامتی ولادیمیر پوتین، رئیسجمهور روسیه برانگیخته است، که بر اساس گزارش ها از زمان آغاز تهاجم روسیه به کشور روسیه در 24 فوریه بدتر شده است.

در فیلم منتشر شده توسط کرملین، رئیس جمهور 69 ساله روسیه به محض این که برای جلسه می نشیند، گوشه میز را با دست راست خود می گیرد و آن را در کل 12 دقیقه فیلم نگه می دارد. همچنین به طور متناب با دست چپش لبه میز را در حالی که شویگو ، وزیر دواع

این فیلم نشان می دهد که انگشت شست دست راست پوتین در حالی که به صحبت های وزیر دفاع از خود گوش می دهد، مدام در حال حرکت است و گفته می شود که این بیقراری می تواند نشان دهنده این باشد که او تلاش می کند یک لرزش معمولی از بیماری پارکینسون را پنهان کند. .

وضعیت سلامت پوتین بار دیگر جنجالی شد / عکس

سر ریچارد دیرلاو – رئیس سابق MI6 – و پروفسور گویان پرینس – که پیش از این مشاور ناتو بود – ادعا کرده که پوتین نشانه هایی از سیستم عصبی پیشرونده را نشان می دهد.

در این کلیپ، پوتین در حالی که به سخنان وزیر دفاع خود گوش می دهد – که بنا بر گزارشات اخیراً در سن 66 حمله قلبی، پاهایش را بالا و پایین می کند، بیقرار و پرتنش به نظر می رسد و بارها گلویش را می کند. . روسیه نیز کمی خمیده می‌نشیند و ستون فقراتش را صاف می‌کند به پشتی صندلی فشار می‌دهد، رئیس‌جمهور روسیه که به نظر می‌رسد صافتر و بدون نیاز به تکیه‌گاهی نشسته است.

ندرس آسلوند ، نویسنده و مشاور سابق روسیه و اتحادیه ،ت که هر دو مرد به نظر از سلامت خوبی برخور

شویگو ظاهرا نظرات خود را برای پوتین از روی برگه می‌خواند، بد نشسته است

این باری اولین نیست که پوتین در طول یک جلسه میز را گرفته است. روز پنجشنبه، او در حین ملاقات با نیکولای توکارف، رئیس ترانس نفت، شرکت خط لوله نفتی تحت کنترل روسیه.

در مورد پروژه های بزرگ، پروژه در همان روز تکمیل می شود. ظاهر پف رهبر کرملین باعث شد تا فیونا هیل، کارشناس آمریکایی در امور روسیه، در ماه فوریه به پولیتیکوید بگوید که پوتین ممکن است دوزهای بالاتری از استروئیدها را برای کمردردی که از زمان سقوط از اسب در سال 2012 متحمل شده است مصرف کند.

مسکو بارها گزارش ها مبنی بر اینکه از بیماری شدید رنج می برد را رد کرده است. اوایل این ماه، دیمیتری پسکوف، درمان کرملین، جراحی پوتین به دلیل سرطان تیروئید را رد کرد و گفت که وضعیت سلامت رئیس جمهور “عالی” است و او با هیچ بیماری جدی تر از سرماخوردگی درمان نشده است.

23311

دکمه بازگشت به بالا