تولید فناوری‌های نوین دارویی با ظرفیت‌های دانش‌بنیان

طی این مراسم ، تفاهم نامه مشترکی با مرکز توسعه بیوتکنولوژی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر امضا شد تا زیرساخت های لازم برای تولید داروها با فناوری های جدید فراهم شود.

به گزارش مجله لوکس عصر امروز در مراسمی با حضور دکتر مصطفی قانعی ، رئیس دفتر توسعه بیوتکنولوژی معاونت علمی و دکتر عسگری ، رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر ، تفاهم نامه مشترکی در زمینه فناوری های جدید دارویی امضا شد. ظرفیت شرکتهای دانش بنیان و داروسازی صحا.

هدف از این تفاهم نامه ارتقا the توسعه بیوتکنولوژی و تکمیل زنجیره ارزش صنعت داروسازی و مواد اولیه آن بود. بر اساس این تفاهم نامه ، مرکز توسعه بیوتکنولوژی متعهد شده است تا با همکاری شرکتهای دانش بنیان در زمینه های مرتبط و ایجاد مرکز نوآوری صنعت مصرف کننده هلال احمر ، مرکز را در پیشبرد اهداف تفاهم نامه همکاری کند. و شرکت های دانش بنیان و کمک به بازاریابی پروژه های فناوری هلال احمر. علاوه بر این ، سازمان تدارکات هلال احمر قول داده است که پروژه های اولویت دار و مناطق چالش برانگیز را از طریق شتاب دهنده ها و شرکت های فناوری به مرکز توسعه بیوتکنولوژی ارائه دهد.

ارائه زیرساخت ها و امکانات شرکت های تابعه برای تسریع در اجرای پروژه های مشمول این تفاهم نامه و استفاده از ظرفیت های علمی و فناوری سازمان و شرکت های تابعه آن مطابق با اهداف این تفاهم نامه در قالب قراردادهای جداگانه ، سایر موارد تعهدات هلال احمر در این تفاهم نامه. یک کمیته راهبری و فنی متشکل از نمایندگان طرفین برای پیشبرد و نظارت بر حسن اجرای این تفاهم نامه تشکیل خواهد شد.

پیام تمام شد

خروج از نسخه موبایل