سلامت و دانش

توزیع ۵۹ میلیون ماسک و ۱۲۱ هزار گان پرستاری از سوی سپاه

فرمانده حضرت سیدالشهدا (ع) در استان تهران اعلام کرده است که 59 میلیون ماسک و 121 هزار پرستار توسط خیرین و بدنه استان تهران توزیع می شود.

مجله لوکس به نقل از سپه نیوز در سخنرانی سردار سرتیپ احمد ذوالقدر از سردار 2 ، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: مرحله چهارم کمک های صادقانه حضرت سیدالشهدا (ع) به نزدیک یک حرم. عبدالعظیم (ع) را نمونه ای از کمک وفادار می دانند.

وی افزود: از مارس سال گذشته تاکنون 536 هزار بسته معیشتی و بهداشتی به نیازمندان ارائه شده است. در استان تهران به تازگی 7000 بسته معیشتی و 70 تن برنج تهیه شده و قرار است بین شهرستان و 2000 تا 2500 نیازمند توزیع شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: علاوه بر این بالغ بر چهار هزار گوسفند قربانی و 161 هزار قربانی از این قبیل خراب شد.

سردار ذوالقدر در این باره ادامه داد: تحت نظارت سپاه و بسیج 34 میلیون ماسک فقط در 70 کارگاه تولید و 59 میلیون ماسک با کمک خیرین از زمان آغاز طرح کمک وفادار توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه 121 هزار پرستار دوخته و به بیمارستانها منتقل شدند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: برخی از بسیجیان علاوه بر تشخیص بیماری ها ، چهار میلیون بسته غذایی بین نیازمندان توزیع کردند که برخی از آنها بیماری عروق کرونا ویروس بودند. ولت

سردار ذوالقدر گفت: ما از خیرین و همچنین سازمان های دولتی و غیردولتی که در طرح کمک های وفادارانه خود به سپاه و بسیج کمک می کنند بسیار سپاسگزاریم و امیدوارم ویروس کرونا به زودی ریشه کن شود تا کسی دچار مشکلات اقتصادی نشود. ” بیمار نشوید و عزیزان خود را از دست بدهید.

وی گفت: “من از مردم می خواهم كه در خانه بمانند یا از جاهای شلوغ پرهیز كنند تا زمانی كه ویروس كرونا به موج جدیدی راه یابد.”

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا