بین الملل

تنش‌زایی آمریکا در اروپا؛ فرود بمب افکن‌های «بی-52» در انگلیس

به گزارش گروه خبرگزاری آنلاین مجله لوکس، نیروی هوایی آمریکا در اروپا اعلام کرد که چند فروند بمب افکن استراتژیک «BI-52» از پایگاه هوایی «مینوت» در 18 آگوست (پنجشنبه 27 اسفند) در چارچوب ماموریت نیروی هوایی. در اروپا در پایگاه هوایی «فرفورد»

به گزارش سایت «آرفورز تایمز»، ژنرال «جیمز هکر» فرمانده نیروی هوایی آمریکا در اروپا و آفریقا گفت: துத்திந்தாநு रा सुप्ल. قدرت نهایی منطقه عملیاتی ما در اروپا مرگبار است و توانایی ما برای آموزش و عملیات با متحدان و شرکا همچنان قوی است.

به این مرور کابری، یین بوم افکن‌های سترکیتی با جنگنده‌هایی از نوروز و سودین تینگردی.


بمب‌افکن بي-52

سرلشکر «کارل یوهان ادستروم» فرمانده نیروی هوایی سوئد نیز گفت: «مشاهده فرازی فیلمای جنگنده «گریپن» کیشرمان در کنار کندر که کریلی ایلامیک می‌کشد می‌کشد. این لحظات واقعاً قدرت نظامی موجود در ناتو را به عنوان یک اتحاد متحد نشان می دهد.

رایان لوکس» از دیر بومداهان نیروی امیراکی گفت که «ماموریتهای بوم افکن سرتگیتی ما فاکی که و همیشگی را همیشگی را نشم هم می دهد که «ماموریتهای بومافکن سرتاگی ما فاکی و همیشکی را همیشگی را هم می دهد.

این دومین بار در سال جاری است که این نوع بمب افکن از پایگاه هوایی مینوت برای ماموریت ضربتی به انگلستان پرواز می کند. मह फुवरी ، निज चाा ورزیده پایگاه فارفورد در انگلستان تنها مکان عملیاتی ایالات متحده آمریکا در اروپا است، بنابراین گروه های بمب گذاری معمولاً در آنجا مستقر هستند.

پس از حمله روسیه به اوکراین در اواخر فوریه، نظارت امنیتی در سراسر منطقه برقرار شد و ناتو ماموریت های هوایی خود را در امتداد جناح شرقی خود افزایش داد.

در تعلافی دیگر، میزرت دفعز فینلند مدید رهگیری دو فروند جنگنده «میگ-31» روسیاسی شد. به روگر وبگاه “ارو تایم” وزرت دفع فینلاند مدید که دو فروند جنگنده میگ-31 روسیای پینهری هیای این کیشر بروو» در شرک «هلسینکی» را یکیرد.

این وزارتخانه در بیانیه خود اعلام کرد که در پی این حادثه، یک ناو هواپیمابر به نام AF-18 Superhorn توسط نیروی هوایی فنلاند برای عملیات شناسایی و رهگیری به فضا پرتاب شد.

روسیه اعلام کرد که جنگنده های In Kishor dr trari эn mission Tamu женщины гановорди ра доставлен керден. از زمان جنگ روسیه با اوکراین و روابط فنلاند با ناتو، تنش بین روسیه و فنلاند افزایش یافته است (جزئیات بیشتر).

تعريف پيام/ص




این مطالب را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دکمه بازگشت به بالا